יום שני, 9 באפריל 2012

The Low-N-Slow Crew



במידה ואתם גרים במקום שקרוב לצביליזציה יש סיכוי מאוד גבוה שאתם חברים בקבוצת חולי רכב כמוכם, אתם כניראה ניפגשים הרבה לשיחות "עדכון" והתיעצויות. זה אחד הדברים היפים בקרב קהילת חובבי הרכב: האפשרות לאחד ולהביא קבוצת אנשים ביחד בשם האהבה שכולנו שותפים לה. זהו חיבור שהוא פשוט לא ניתן להסבר שכולנו חולקים עם החברים הקרובים שלנו. הרבה צוותי רכב, ומועדוני רכב שונים הם חלק בלתי נפרד מאורח החיים שלנו. 

זהו סיקור על שתי קהילות רכב גדולות ומוכרות שהחליטו פשוט לבלות אחר צהריים שיגרתי שכזה ופשוט להנות. צוות StanceWorks והצוות של Low'N Slow. את התאור של האירוע מספר מייק בורוז, המייסד של StanceWorks






"השמיים האפורים והעננות הנמוכה גרמו לאספלט השבור של מזרח לוס אנג'לס להיצבע בצבעים לא מוכרים, המקום מאוד אהוב על ידי צלמים בגלל הנופים של הגשרים, הסימטאות המיוחדות, והרבה מבני תעשיה שונים. זה פשוט ניראה המקום המתאים לאסוף צוות כזה בשטח הביתי שלהם. ככל שהרכבים החלו להגיע למשטח אחד אחרי השני, היה ניתן לראות בבירור שאף אחד מהצוות של Low'N Slow לא נוהג לקחת קיצורי דרך כשמדובר ברכבים שלהם. כל אחד מהרכבים פשוט ריחף מעל הקרקע עם מה שניראה כמו שאריות של מה שהיה פעם הגומי על הקשתות הכנף שלהם. כל רכב נסע בצורה איטית וזהירה כדי להתחמק ממה שהיה פעם אספלט נקי וכיום נישאר בעיקר הזכר קלוש ממנו. "




"אמרתי להם שיחנו פשוט איפה שהם רוצים, שאנחנו פה לא בשביל לעשות פוזות למצלמה אלא בשביל להיפגש, להחליף חוויות וסיפורים ופשוט להנות מכל השטויות במיפגש הזה. ושטויות בהחלט לא היה חסר, הגישה של מילט "בטח, למה לא?" גרמה לו להחנות את הרכב שלו על רמפה מאחורי כולם, וגרמה לכולם לרוץ ולעזור לו במטרה לחלץ את האוטו שלו שהחליט להתישב על העיקול הראשון שפגש."



"ואם החיוכים לא היו מספיק מובנים, הצחוק בהחלט אמר מספיק. "אחי, החרא שאנחנו עושים בשביל הצחוקים ובשביל התמונות" - מילט אמר עם חיוך. ואני עדיין מנסה לשכנע אותו שהדנטים על האגזוז שלו הם הסמל לכבוד שמגיע לו ... או משהו כזה.. 
השמש זרחה מאחורי העננים האפורים מידי פעם, והדגישה את הגלגלים המבריקים והבולטים של כל רכב. הרכבים של הצוות מושפעים מהעיצוב היפני ועד לאופנת היורו מהישן אל החדש, עם מגוון רחב של גלגלים שפשוט מוצגים פה. ובזמן שהניסאנים והאינפיניטי החזיקו רוב מוחלט, שאר הצוות בהחלט ייצג את כל השאר."




"ככל שהערב התקרב אני התייצבתי כדי לתפוס כמה שיותר תמונות עם האור שמש. האפשרות שכל הרכבים נמצאים במקום אחד בו זמנית זה לא משהו שאני אוהב לוותר עליו. אחר הצהריים שלנו עם הצוות של Low'N Slow בהחלט היה ממצא מאוד, ההזדמנות שיצאה לי לצלם רכבים עם הבעלים שלהם שחלקם מוכרים יותר וחלקם פחות בהחלט נדירה. אנחנו מאוד נרגשים להראות לכם צוות שלם כאחד מרבים בסצנת הרכבים, וכאחד שאנחנו עוד נראה לכם בעתיד. "


נלקח ותורגם מ: StanceWorks

תגובה 1:

  1. אצלנו בארץ זה היה הופך לקרקס עם חארקות וחמש דקות אחרי זה היו יותר ניידות משטרה ממכוניות פרטיות...עצוב.

    השבמחק