יום ראשון, 1 באפריל 2012

Jonathan Watcharine’s EM2


EM2 של ג'ונתן ווטצ'רין היא בהחלט דוגמה יפה של מכונית פשוטה ונקיה. שום דבר בה לא צעקני או מטורף מדי. אבל יש לה מספיק תוספות כדי שמישהו יגיד: "לעזאזל, איזו מכונית יפה!".





סיביק LX שנת 2000 הזאת יפה בפני עצמה. יש לה צבע ירוק מטאלי בהאתמה אישית, שאפשר להעריך באמת רק כשרואים אותו במציאות. תמונות בהחלט לא עושות כל צדק איתו. עם פגוש שלם של Walker מיפן בהתאמה אישית, חצאיות צד RS, ליפ RS אחורי שעבר כמה שינויים, גריל RS ופנסים בנויים עם פרוג'קטורים של FX35 בי-קסנון, מה יש לא לאהוב כאן? שיפורי מנוע אצלו כעת בשלבי הקפאה, אבל בתכנון הסבת מנוע אחר לפני האירוע Wekfest Austin ובואו רק נגיד שלמנוע החדש ישנה אות K. כרגע ג'ונתן מתגלגל עם אגזוז Greddy SP2 ועם הרבה חלקי אודיו ומולטימדיה.



עכשיו אנחנו יודעים שהרבה מכם שואלים את עצמכם לגבי ההנמכה והגלגלים שלו. ובכן, הסיביק הזאת מונמכת עם קוילאוברים Tien SS וקיט קאמבר SPC קדימה ואחורה, כאשר בחלק האחורי הקאמבר מגיע עד למינוס 3.4 מעלות. לפני זה הוא התגלגל עם חישוקי Volk CE-28N עד שהוא החליט לעבור לסט טיפה יותר אגרסיבי. הגלגלים שאתם רואים בתמונות הם Work Rezax במידה 17X8 ו-17X9 עם אופסט +22, עליהם מולבשים צמיגי Falken ZE-502 במידה 205/40/17. עוד לא התרשמתם? ללא קשר, זה בסדר כי ג'ונתן עוד לא סיים.



אז כמובן, כמו אצל כל חובב מכוניות בכלל ושיפורים בפרט, אף פרויקט או בניה לא באמת מגיעים לסוף. לכן גם ג'ונתן עוד רחוק מלסיים את הבניה שלו ויש לו עוד המון תכנונים עתידיים ל-EM2 שלו. נמשיך לעקוב אחרי המכונית שלו גם בעתיד. לשפר מכונית זה לא עסק בשביל כל אחד. בשביל חלק מאיתנו זהו סגנון חיים.



מקור: HellaFlush

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה