יום שלישי, 24 באפריל 2012

North Carolina Freshness


בשנה שעברה, במהלך הטיול של החבר'ה מ-S:N לאחד המפגשים, הם נפגשו עם כמה אנשים מצפון קרוליינה שקראו לעצמם Insane Stance & Offset guys. אחת המכוניות שהכי משכה את תשומת ליבם הייתה ניסאן הספציפית הזאת. היא שייכת לבחור בשם רודני פילסון מ-Belews Creek, NC והמכונית הזאת היא גאוותו האמיתית. כשהוא רכש אותה, היא הייתה עם שמשה קדמית סדוקה, מושבים קרועים ועוד המון פגמים אחרים. אבל רודני לא נבהל והחליט, בעזרת חבריו, להביא אותה למצב נורמלי. למרות ש"הפרויקט" עדיין לא קרוב למה שרודני היה רוצה, המכונית כבר נראית מוכנה להצגה על דפי האינטרנט. 





כשרודני קנה את המכונית, היא ישבה עם קוילאבורים D2 וגלגלי Rota P45RS. כמו-כן, על המכונית היה מורכב מה שרודני מכנה "בודי קיט מסוגנן" וזה בלי לפרט על מה שהלך בפנים הרכב...ובכן, רודני וחברים שלו, ג'ורג' דבידארט ודריל רינקוואז' מ-Exotic Powdercoat & Paint הסכימו פה אחד שהמכונית חייבת לעבור שינוי דרסטי והם התחילו לעבוד. כיום המכונית נראית שונה לחלוטין. כנפיים קדמיות ואחוריות הורחבו בכ-3" כדי להתאים לגלגלי Work Bersaglio האגרסיביים בקוטר 18". על הגלגלים הולבשו צמיגים במידה 225/40/18, מה שנותן מתיחה נחמדה של הצמיג.



הקיט הישן נתלש מהמכונית ובמקומו הגיע אחד חדש ורענן של Uras. אבל לפני שהקיט אפילו הורכב, המכונית עברה עבודת פחחות מאסיבית ונקיון מקיף. אחרי שכבות רבות של צבע ולקה, המכונית סוף סוף הפכה למשהו שרודני רצה. יצא לנו לראות הרבה סילביות עם סט-אפים אגרסיביים ומיותרים לחלוטין. זאת מצד שני, נראית בדיוק כמו שצריך.



אז מה צופן העתיד עבור המכונית של רודני? ובכן, רודני אומר כי הוא מתכוון להתמקד בהיבט הביצועים ולבנות מחדש את המנוע KA. כמו כן הוא מתכנן לבנות מחדש את כל האינטריור בעתיד הקרוב.

















מקור: StanceNation

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה