גולף MK3, פשרה מצוינת עבור V-Dubרים שלא מוכנים להתעסק עם מכוניות ישנות ואין להם מספיק מזומנים למשהו חדיש יותר. בזכות היתרון הזה, MK3 זכתה למוניטין חיובי בסצנת VW, מארק 3 הפכה לאחת הפלטפורמות הפופולריות עבור פרויקטים בארה"ב ובמערב אירופה. Variant תמיד היה מרכב מעניין וגם אסור לשכוח שזאת הייתה הסטיישן הראשונה בהיסטוריה של VW.
לפני 3 שנים, אחרי שקיבל השראה מפרויקטים רבים בחו"ל, קארול החליט שהוא רוצה לקנות MK3 Vento/Jetta. החיפושים אחרי האחת נמשכו זמן רב, אבל הוא לא התייאש. כמו שזה קורה ברוב המקרים, את בחירת ליבו הוא מצא לגמרי במקרה, מיד התאהב בה וכמובן ביצע העברת בעלות.
אם להסתכל בתמונות, נוצר רושם שלא הרבה כסף הושקע במכונית, אבל זה לא כך. המכונית הזאת משלבת בתוכה את כל הטוב שדור 3 יכל להציע - חזית של וונטו ושלל תוספות אחרות מגרסאות הבכירות. במכונית התמקמו מנוע ובלמים של VR6 ובפנים הרכב תמצאו מושבי Recaro, אשר רופדו מחדש בסגנון MK1 GTI. כל אלה משתלבים היטב ומוסיפים המון למרכב לבן ורענן.
מפרט טכני ורשימת התוספות:
מנוע:
1.9 TDI עם 90 כ"ס (מקורי) הוחלף ב-VR6 AAA עם 180 כ"ס.
מערכת פליטה של Simota
מצבר הועבר לתא המטען
מתלים:
קוילאוברים TA-Technix
ג'אנטים וצמיגים:
גלגלי ATC בקוטר 16" ברוחב 7.5 קדימה ו-8.5 אחורה.
צמיגי Nankang 165/40 קדימה ו-Dunlop 195/40 אחורה
אקסטריור:
חזית של וונטו עם פרוג'קטורים של אאודי A6
מיקום ללוחית רישוי USDM
פגוש קדמי מוחלק ומגולח
אינטריור:
מושבי Recaro
ריפוד סלון בסגנון MK1 GTI
קורות ותקרה בצבע שחור
מקור: VDUB.kz
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה