יום שני, 23 באפריל 2012

Roadster From Flagstaff


היום אנחנו נציג לכם בחור בשם מייקל פלמינג. מייקל במקור מסן-דייגו, קליפורניה, אבל הוא עבר להתגורר בהרי פלגסטאף, אריזונה, לפני כ-3 שנים. עיר פלגסטאף מכירה היטב חורפים עם שלג וטמפרטורות בעלות ספרה אחת, רחוק מאוד מלהיות מזג האוויר שטוף השמש של דרום קליפורניה. מייקל תמיד היה בחור של מכוניות, אשר החזיק בעבר בניסאן 300ZX שנת 1990 ושני ניסאן 240SX, עוד לפני המעבר לאריזונה. הוא מכר את ה-240SX האחרונה שלו בידיעה שהוא צריך משהו יותר פרקטי לחורפים של פלגסטאף.





כמה חודשים אחרי המעבר לפלגסטאף, היה זה יום מושלג של חודש פברואר והטמפרטורות התקרבו לאפס מעלות. מיאטה קטנה ושחורה שנת 96 לכדה את עיניו של מייקל כשהיא עומדה במגרש של מכוניות משומשות. הנה הוא, ילד שאף פעם לא עזב את השמש של דרום קליפורניה, חי לראשונה בחייו בשלג של ההרים. בעלת גג נפתח, משקל קל, הנעה אחורית...זה היה כל מה שמייקל לא היה צריך בשביל החיים שלו בפלגסטאף. אבל היא הייתה מושלמת, מקורית, "בתולה". ללא כל כוונה לקנות מכונית באמצע סופת שלג, מייקל בסופו של דבר התאהב בה. מאז, המכונית הזאת נתנה למייקל תחושה של בית, תחושה של מזג אוויר שטוף השמש שכל-כך אהב בדרום קליפורניה.





אינטריור מרופד ב-Nakamae Diamond, מושבי Corbeau Classic, הגה קלאסי של Nardi, ידית הילוכים של Nardi Prestige, טבעות ניקל סביב לוח השעונים, ידיות בדלתות של ZOOM ENGINEERING, דיפוני דלתות מעור של Injoy, מראה מרכזית בהזמנה אישית של Mooneyes, פנסים ראשיים של RS Products Classic ועוד...



ליפ קדמי של Garage Vary, חצאיות צד Feed Style, ספוילר אחורי תחתון R-Package, ספוילר אחורי עליון KG Works וכיסוי של טנק דלק של ZOOM ENGINEERING בסגנון רטרו.





הגלגלים הם Enkei Apache II במידה 15X8 +25 עם ספייסרים 30 מ"מ קדימה ו-25 מ"מ אחורה.



מי היה מאמין שמכוניות, שעל כל הדעות, לא תתאים לתנאי מחיה של מייקל, תהפוך לאהבתו החדשה ותראה כמו שהיא נראית בתמונות...יישר כוח מייקל!

מקור: Mazdafitment

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה