יום שני, 23 באפריל 2012

VINNY CASTROGIVANNI'S MK5 GLI


בעוד שזירת ה-V-Dub אמנם כבר מפוצצת ב-GTI's (לנו זה ממש לא מפריע), וויני קאסטרוג'יווני (Vinny Castrogivanni) החליט לבחור במסלול שונה במקצת, תוך כדי רצון להישאר עם MK5 של פולקסוואגן. "בחרתי ב-GLI Fahrenheit כי לא יצא לי לראות הרבה כאלה משופרות." בהיותה שונה מג'טה רגילה, ה-GLI היא בהחלט תצפית נדירה ברחובות לונג-איילנד, ניו-יורק וזאת ספציפית בקלות תרגום לכם לעצור במקום ולבהות בה.





אחרי נסיעה ממושכת באולדסמוביל קטלס שנת 1997, הגיע הזמן להביא משהו קצת יותר מודרני לשולחן. לאחר חיפוש באינטרנט אחרי משהו חדש יותר, וויני חזר הביתה אחרי טיול לאובורן, מסצ'וסטס, עם נגרר שנשא GLI Fahrenheit דור 5 יפיפיה ומקורית.



לאט אבל בטוח, ה-GLI הפכה למגרש המשחקים לשיפורים ועיצוב. הנמכת המכונית עם קוילאוברים וצביעת הגלגלים בשחור היו השינויים הראשונים שזכתה ה-GLI, אבל רק כמה חודשים מאוחר יותר הדברים נהיו רציניים יותר כאשר הותקנה מערכת מתלי אוויר של Accuair, לצד הגלגלים הפופולריים אך מתאימים למכונית, ה-Alphards.



כמו אצל רוב האנשים בסצנה, העבודה אף פעם לא נגמרת. במהלך החיפושים אחרי סט גלגלים חדש, כזה שהוא מעולם לא ראה על GLI קודם לכן, וויני נתקל בסט של BBS Aero 2 ומיד ידע שעליו לעשות מעשה. עם רכישת הגלגלים החדשים, תוכניות אחרות כבר התחילו למלא את הראש שלו. וויני ליטש את השפתיים של הגלגלים בשיטה ידנית במרתף המעונות שלו באוניברסיטת Purchase.



שינויים נוספים במכונית הזאת כוללים כריות אוויר קדמיות של Bagyard Bomber לצד מוט פיתול, מתלי Billstein, מדחס כפול Viair 480cc ומיכל אוויר של כ-20 ל' אשר הותקן בצורה יפה ברצפת פרקט של תא המטען.



חלק מהשינויים החיצוניים כוללים הסבת פרונט לזה של R32, פגוש קדמי "מגולח" ובודי קיט של Votex שנצבע בצבע הרכב. מתחת חמכסה המנוע מונח לו 2.0 TFSI עם תוכנה סטייג' 2, דאונפייפ 3" של APR, אגזוז 3" של Magnaflow/Autotech, קיט יניקת אוויר קר של BSH ופורק פנימי של Forge.



וויני מאמין שאם לבחור מסלול מעט שונה מהמקובל בסצנה, זה יכול להביא לשינויים גדולים יותר. "עד כמה שאתה רואה את אותו הדבר שוב ושוב, תמיד נחמד לראות אנשים מקוריים בעלי מחשבה שונה." ואנחנו מסכימים איתו. מקוריות זה לא דבר רע, גם אם לפעמים זה נראה "לא סביר". מדובר כאן בתהליך חשיבה שונה שמוביל אותך למימד משל עצמך. במקרה של וויני, בחירת המכונית כשלעצמה, זה כבר היה צעד "מחוץ לקופסה".









מקור: I Love Bass

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה