יום ראשון, 8 באפריל 2012

Speed & Style


לשהקיע במראה או בביצועים?! זו שאלה די טיפוסית שרבים מאיתנו שואלים את עצמנו לפני שפותחים את הארנקים בשביל המכונית שלנו, נכון? יש גם כאלה שלא מוכנים לוותר על אף אחד מהסעיפים הנ"ל, כמו דייויד וייטהד מפלורידה, הבעלים של ה-RSX המדהימה הזאת. אחרי שנים של התעסקות במירוצי רחוב בלתי חוקיים ושבירת חלקים שונים כל סופ"ש, דייויד החליט להירגע קצת וללכת לכיוון ה-Show. לדבריו, המקום הזה הרבה יותר רגוע, הרבה פחות צרות וסיכונים, כמו שאתם מבינים, וכבונוס, אפשר גם להנות ממכונית שבאמת נראית טוב. לבנות מכונית שתהיה מאוזנת בענפים של “form and function” זה לא קל כמו שאתם אולי חושבים (לדעתנו), כי כמעט ובלתי אפשרי להרוג שני ציפורים במכה אחת. לדיוויד לא הייתה שום בעיה לבנות אחת כזאת, הוא בנה מכונית שתגרום לצוואר של להתפס בכל אירוע או מפגש שהוא מגיע וגם יש לו מספיק כוח בשביל לקרוא תיגר כמעט על כל דבר שיעמוד בדרכו.




כשביקשו מדייויד שיספר קצת על המכונית שלו, תשובתו הייתה שהוא בנה אותה ולא קנה. אכן כן, עבודה רבה הושקעה כאן ואין לנו שום דבר חוץ מכבוד לאלה שגאים במה שהם עושים. כמעט כל דבר במכונית נעשה על ידי דייויד, בחניית ביתו. לעומת זאת, הוא גם נותן קרדיט לחברים שלו ב-Jokie Tuning & ILDS על כל עזרה. דייויד הכי מתגאה בתא המנוע שלו. בשנה שעברה הוא השקיע 4 חודשים טובים ויותר מ-100 שעות ב"גילוח", החלקה, שיוף, הוצאת כל הדברים "המיותרים" וצביעה מחדש של תא המנוע במוסך שלו. התוצאה היא אדירה, אנחנו נראה לכם עוד תמונות של זה בהמשך.


נראה שיש תופעה באינטרנט שאנשים "יורדים" על אחרים על כך שהם מרכיבים גלגלים נפוצים מדי, ללא קשר למחיר שלהם, איכות או המראה. נראה שאנשים פשוט מהופנטים מצבעים נוצצים ומכל החברות והשמות החדשים בתחום הגלגלים, עד כדי כך שהם מאבדים עניין בגלגלים איכותיים באמת שנמצאים בשוק כבר תקופה ארוכה. אנחנו שמחים שדייויד בחר ללכת על סט של CCW LM20 מלוטשים לחלוטין. הוא רכש אותם במידה 18X10 עם אופסט +25 והלביש עליהם צמיגים במידה 225/40/18. אנחנו לא אנשים "מכורים" ולא כאלה שסוגדים ליצרן גלגלים מסוים, אבל אנחנו בהחלט מעריכים את רוב היצרנים של גלגלים איכותיים שנמצאים בשוק כבר תקופה ארוכה. חברת CCW Wheels היא אחת מהן.





מבחוץ המכונית לא מטורפת יתר על המידה. למעשה היא נראית די מקורית. היא כוללת הסבה של החלק הקדמי והאחורי לדגם 05-06 יחד עם כמה סמלים JDM ומגני רוח של הונדה. חוץ מהדברים האלה, המכונית מצוידת בפגוש קדמי של ASPEC אשר משתלב מצוין עם הליפ של STI V-Lip.





איפה שהמכונית הזאת באמת זורחת (אנחנו לא צוחקים), זה מתחת למכסה המנוע. תבינו, ה-RSX של דייויד מספקת 306 כ"ס בגלגל ומומנט של כ-35 קג"מ, וכל זה בלי טורבו או מגדש-על. תוסיפו אחד מאלה ואתם תקבלו 450+ כ"ס בגלגל. בפעם האחרונה שדייויד "הריץ" את המכונית על מסלול דראג, כאשר הוא מצויד בנייטרו, הוא עבר את ה-402 מטרים תוך 11.52 שניות במהירות של כ-196 קמ"ש. אמנם הבלוג שלנו לא מתעסק בכוח, מהירות ו"למי יש גדול יותר", אבל המספרים האלה מרשימים למדי! די בטוח שלא ציפיתם לזה, אה?





בתחום המתלים, המכונית מצוידת בקוילאוברים Raceland EP3 ובושינגים מפוליאוריטן של k-sport. דייויד גם הוסיף זרועות קאמבר מאחור, כדי להבליט עוד יותר את ה-CCW הסקסיים. יכול להיות שלא מדובר כאן ב-RSX הכי נמוכה באזור, אבל היא ללא ספק יושבת נחמד. בתוך האוטו אתם תמצאו לוח שעונים מלא של S2000 וגג מרופד בזמש שחור, מה שמסיים את האינטריור.







דייויד אומר שהדבר האהוב עליו היום זה לצפות ולהקשיב מה יש לאנשים להגיד על המכונית שלו במפגשים. הוא באמת מאוהב במכונית שלו ומתגאה בכל מה שהוא עשה וכבונוס הוא מקבל המון מחמאות וזה תמיד נחמד. זה הרגע שבו מבינים שכל העבודה וכל ההשקעה היו משתלמות. אז מה אנחנו יכולים לצפות בעתיד? התוכנית כרגע היא לשנות לגמרי את הצבע ואולי להוסיף מגדש טורבו!









מפרט טכני ורשימת התוספות:


Wheels/Tires/Suspension
18×10 +25 ccw lm20 full polish 225/40
15″ te-37 24.5 by 9 m/h slicks (track)
raceland ep3 coilovers
k-sport pillow ball mounts
camber arms rear



Exterior
05-06 Front and Back conversion
Rolled and pulled fenders
Jdm badges
Honda window visors
Full ASPEC lip kit
STI V-Lip



Interior
S2000 cluster
Skunk2 weighted shift knob
black suede headliner



Engine
k20/k24
aem cold air intake
kidd racing header
3″ exhaust n1 muffler
rbc polished intake manifold/hondata manifold gasket
drag cartel cams stage 4
supertech titanium retainers/springs
13.7 : 1 wiseco pistons
blueprint pro H beam rods
255 warbro fuel pump/ 480cc injectors
6 speed tranny (type-s)
competition clutch stage 5
competition clutch flywheel
k-pro engine management
custom wire tucked engine bay/ paint
Sticker Bomb Valve Cover



מקור: StanceNation

תגובה 1:

  1. יש הונדות ויש עונדות..זאת הונדה! יפיפיה!

    השבמחק