יום ראשון, 8 באפריל 2012

Well, bags are for groceries


כמה פעמים שמענו מישהו שקונה מכונית אוריפאית וטוען שזו רק מכונית יומיומית והיא תשאר מקורית? אם היינו מקבלים שקל על כל פעם ששמענו את זה...היינו מתעשרים בשקל, כי זה בדיוק מה שחוסה צ'ונג אמר על הפאסאט סטיישן שנת 2008 שלו. כשהוא רכש אותה ב-2008, הוא התלהב ממרווח הפנים: שפע של מקום עבור כלב, קניות ושקיות של מצרכים. לחוסה בטח יש שליטה עצמית מרשימה למדי, כי הסטיישן נשארה כפי שהיא עד 2010. לבסוף, הפיתוי היה רב מדי ואז התחיל הכיף.





חוסה הגדיר את המטרות שלו בכך שהרכיב לוחית רישוי עם כיתוב “Stanced", אבל לקח זמן מה עד שהמכונית התחילה להתאים את עצמה ללוחית. הוא רכש הרבה סטים של גלגלים עד שהוא נסגר על עצמו ובחר בסט שהוא רוצה להשאיר על המכונית. כל מיני תוספות המשיכו להופיע במהלך התקופה הזאת, אבל אלה היו דברים קטנים - בתור דיילי, הוא לא יכל "להוריד" את הרכב מהכביש לזמן רב. אבל הוא כבר נדבק במחלת השיפורים.



עד היום, ה-B6 הזאת עברה דרך ארוכה. זה התחיל מקוילאוברים, אבל כולנו יודעים עד כמה גרועים הכבישים בחוף המזרחי...אז היום, מתלי אוויר הם אלה שמזיזים את המכונית נמוך ואיטי. למעשה, הפאסאט של חוסה מצוידת ב-Bagyard Bombers בכל ארבעת הפינות עם 2 מיכלי אוויר של כ-12 ל', שני מדחסי Viair 444 ואביזרים נוספים כמו ניהול של Accuair, אשר הותקן על ידי החבר'ה מ-Open Road Tuning.



ברור שלחוסה היו כבר כמה בעיות למצוא את הסט המושלם של גלגלים, והסט המושלם שלו כמעט וחמק לו בין האצבעות, כאשר הוא הוציא אותו למכירה. בזכות כמה מילות עידוד מקהילת VW המקומית, הם נשארו. זה לקח קצת זמן והרבה התאמות לפני שהם סוף סוף התיישבו כמו שהוא רצה, אבל עכשיו הסט של OZ Monoblock Fittipaldi במידה 18X8.5 נראים מאושרים על המכונית ואנחנו בטוחים שגם חוסה מאושר מהם.



כמה שיפורים קטנים מבחוץ שחוסה עשה בשנים האחרונות כוללים: קיט שלם של Votex שנצבע בצבע הרכב, גריל ללא סמל ובקליות אירופאיות מושחמות. האינטריור מכיל הרבה דברים טובים מאירופה: מחזיק כוסות, מתג האור, מתגים עבור מראות וחלונות ועוד. יש לו גם גלאי רדאר וולנטיין 1, רק למקרה שמישהו ינסה למלא מכסת הדו"חות חודשית על חשבונו. כמו-כן יש ברכב הגה של R36, פוד לשעון של Podi עם שעון גדישה ב-PSI של Dakota Odyssey II וצג נוסף של וולנטיין 1. 



ובנוסף על כל זה...חוסה רמז שיש לו עוד כמה דברים בתכנון. אנחנו כבר לא יכולים לחכות כדי לראות מה צפוי למכונית הזאת. זה ברור שחוסה לקח את הסטיישן יומיומית שלו והפך אותה לכוכבת במפגשים, אז אנחנו אפילו לא יכולים לדמיין מה יהיה השלב הבא, אבל ללא ספק זה יהיה משהו טוב.





















מקור: KlutchRepublik

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה