יום שבת, 7 באפריל 2012

RHYS BOULANGER'S 1991 TOYOTA MR2


בתור ילד, אתה נחשף לכמה וכמה דברים שאתה חולם שיהיו שלך כשתהיה גדול. זה יכול להיות ממש כל דבר, אפילו קולקציה נחמדה של נעלי ג'ורדן, בית מפואר עם בריכת שחיה, חלק מכם אולי אפילו חלם על בעלות על פארק שעשועים פרטי. למרות שהאפשרויות הן אינסופיות, כנראה אחד הדברים היותר נפוצים שאנחנו חולמים עליו (ילד או מבוגר) זה סוג המכונית שהיינו רוצים שתהיה לנו כשנהיה גדולים.

עם מנטליות של "לחלום בגדול" ובתור קלישאה ככל שזה יכול להישמע, כל מה שאנחנו טומנים במוחנו, ללא ספק יכול להתרחש. אמירה כזו מתבררת כאמיתית עם הזמן והרבה סבלנות. אפשר גם לומר ש-"דברים טובים באים למי שמחכה". באופן מעשי אנחנו כולנו מסכימים שדברים טובים באים לאלה שעובדים כמו חמורים ולא מוותרים.
דוגמה מושלמת של "דברים טובים באים לאלה שעובדים כמו חמורים ולא מוותרים" הוא Rhys Boulanger וטויוטה MR2 שלו שנת 1991.



בגיל 16 הצעיר, רייס התחיל לעבוד על מכונית פרויקט הראשונה שלו, טויוטה MR2 עם הגה ימני, אותה הוא קנה מסדנה מקומית בקלגרי שנקראת JDM Source. בעוד שבני גילו של רייס חלמו על מכוניות אקזוטיות מהשורה הראשונה, הוא שמר על פרופיל נמוך וחלם על טיל של טויוטה בעל מנוע מרכזי. לאחר שנה בערך של נהיגה ב-MR2 עם הגה ימין, רייס הגיע למסקנה שמה שהוא באמת רוצה זה פרויקט הסבה להגה בצד שמאל. כיוון שהוא היה מאוהב קשות ב-MR2 שלו, הוא מצא "תורמת", MR2 עם הגה בצד הנכון והסיפור שלו התחיל. כדי להפוך סיפור ארוך לקצר, הפרויקט של MR2 של רייס לא נבנה בין לילה ועבר הרבה שלבים של ניסוי וטעייה כדי להגיע למה שאתם רואים היום.

"ניסוי וטעייה" מודגש כאן בשל העובדה כי MR2 הזאת עברה כמה תקריות במסלול, הכוללות דברים כמו שריפה בתא המנוע וטורבו מפוצץ (כמה פעמים). כל זה כמובן לא עצר את רייס מלהמשיך להשקיע במכונית שלו.



עם אספקט הביצועים שנלקח בחשבון, הדור השני של 3SGTE אשר מניע את ה-MR2, נבנה בצורה מושלמת פעמיים והוא ממשיך להיות הלב הפועם של הרכב הזה. עם דברים טובים לביצועים מ-HKS (סעפת פליטה ויניקה), Greddy (אינטרקולר ופחית לכידת שמן), Blitz (מזרקים 850CC ואגזוז Nur-Spec) ועוד הרבה, לא פלא שרייס לקח את ה-MR2 שלו למסלול בכל הזדמנות שהייתה לו.



מבט חטוף אל פנים הרכב ולא תופתעו כי התפקיד של הנוחות לקח על עצמו זוג מושבי Recaro SPG Profis עם רתמות 3" של Schroth עם 6 נקודות עגינה, ששומרים גם על הנהג וגם על הנוסע מחוברים חזק חזק במקום.



לאחר שעברה דרך 5 סטים של גלגלים, ה-MR2 של רייס יושבת היום על סט אגרסיבי של גלגלי Advan RG-D אשר עטופים בצמיגי Dunlop Direzza Starspec. כוח עצירה של החיה הזאת נמצא בתוך קיט ברקסים גדולים של Wilwood עם רפידות מקארבון.

המראה החיצוני של ה-MR2 מסובב ראשים בשל הסטאנס הנמוך, הודות לקוילאוברים של Buddy Club Racing Spec וכמה חלקי JDM כגון בקליות אחוריות JDM של MR2 שנת 94, ספוילר אחורי של Kei Office, חצאיות צד של Greddy ותוספות שונות של Shine Auto Carbon.



בסיום הניסויים והתלאות של רייס עם ה-MR2 שלו, בהחלט ניתן לראות את העבודה הקשה שהושקעה כאן בכל פינה ובכל תחום ברכב, בפנים ומחוצו. למרות שרייס ו-MR2 שלו נפרדו לא מזמן, זה רק עניין של זמן עד שנראה מה עוד יש בשרוול של רייס עבור "מכונית פרויקט" הבאה שלו. 







מפרט טכני ורשימת התוספות:




inless Steel Valves
HKS Valve Springs
Authentic Greddy Intercooler kit w/ Spal Fan
Berk Technology Cold pipe
Synapse BOV
Greddy Catch Can
Berk vacuum line kit
Borg Warner S256 Extended tip Turbo
EMS powered 3" Downpipe
Tial 38mm VBand Wastegate
Border Racing Dual cone Induction Box
Kirkosaurus engine mount insert
ChrisK Intake Manifold, With Individual Velocity stacks
ARC 1.3 Bar Rad Cap
ARC Oilcap
Blitz Nurspec 3" Exhaust
Gen 2 TRD LSD tranny
ACT Stage 3 Clutch
Lubromoly Tranny Fluid
Brass Shifter Bushings
B&M Short Shifter 


|SUSPENSION: Buddyclub Racing Spec Coilovers
Tein Adjustable Camber plates / Pillow ball mounts
TRD Bushings all around
High and Tight adjustable Endlinks
TRD Front and Rear swaybars
TRD Fornt and Rear Strutbars

|WHEELS & BRAKES:Advan Racing RG-D wheels 17x9.5 (Rear) 17x8 (Front)
Project Kics R40 Locking lugnuts
Dunlop Direzza Starspec 245/40/17 Rear, 205/40/17 Front
Wilwood Big Brake kit
Wilwood UHP Kevlar/Carbon Pads
Wilwood SS brake lines
Jeggs Vacuum canister
94+ JDM Rear Brake Calipers



|AERO & EXTERIOR Greddy Sideskirts
Shine Auto Carbon Rear Add-ons
MadPSI Type B Vented 100% Carbon Hood
Aerocatch Hood pins
VIS Carbon Trunk
Revwerks Carbon Radiator Cooling plate
JDM 1996 Clear front Corners
Rev 6 Projector Headlights
1994 Taillight conversion with JDM corners
APR Custom retrofitted GT-Spec Mirrors
Daie Motors Dry Carbon Front lip and Diffuser
XVRacing Carbon Engine LID
Kei Office Duckbill spoiler
Custom Carbon Inspection Panels
Pheonix power CF Shroud and SPal engine fans


|INTERIOR: Recaro SPG Profi seats
Schroth 3" 6 Point Harnesses
Bride LowMax seat Rails
ARC Titanium Shift knob
B&M short shifter
Redline suede w/ red stitching shift boot
Nardi Deep corn 350mm Hub
Works Bell Hub
Works Bell Quick Release
TRD Floormats
Custom Carbon Steering Column
Alpine M505 headunit
Ems powered MR2 sub box
MTX 300watt AM
Alpine Type E Sub
AEM Tru-Boost
AEM EGT Gauge
AEM Wideband UEGO
Cusco/Safety 21 four point Roll cage Custom Coated to match wheels





מקור: illmotion

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה