יום שלישי, 1 במאי 2012

PETER MATTHEW'S MX5


היא התחילה את חייה כמו כל מאזדה MX5 רגילה. כשפיטר קנה אותה, היא הייתה במצב לא מזהיר, בצבע כסף עלוב ודהוי. אבל כמו כל חובב רכב אחר, הוא מייד התחיל לעבוד עליה כדי להפוך אותה למיוחדת. הוא התחיל עם סט רפליקה של BBS RS והתקין לה קוילאוברים בשביל הנמכה נחמדה. כמונו, בטח ראיתם את התמונות שלה במצב הזה מכמה מפגשים אנגליים ואיריים, אפילו אז המכונית הזאת משכה תשומת לבם של עוברי אורח.





אבל אחרי זמן קצר, פיטר החליט לעלות רמה. קודם כל הוא עשה צבע כללי בגוון Baby Blue מיוחד שאתם רואים בתמונות. את הצבע הוא הכין לבד בעבודה. אחרי זה הוא חשב שהגיע הזמן להפטר מהרפליקות וקנה סט מקורי של BBS RS במידות 15X8 קדימה ו-15X8.5 אחורה, עם ליפ עמוק ואופסט 30 מסביב. לבסוף, הוא הוסיף ספייסרים 30 מ"מ בציר האחורי ו-10 מ"מ בקדמי, כדי להקנות למכונית שלו סטאנס מדהים לחלוטין.



ספליטר קדמי שלו עבר ציפוי של קארבון. זהו ספליטר הרביעי שלו, הראשון החזיק מעמד בדיוק יומיים. אם הייתם רואים את הדבר הזה מקפץ ברחובות, הייתם מבינים למה. כמו-כן, יש לו חצאיות צד של Project G וספוילר קארבון "מקור ברווז" אחורי של Vindi. ספוילר הז הוא אחד מתוך שניים שקיימים בעולם.





































מקור: I Love Bass

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה