יום רביעי, 20 ביוני 2012

The Calagui Brothers


הכל נשאר במשפחה. ללא ספק, אין שום דבר חזק יותר מהקשר בין חברים בתוך המשפחה. זה נכון במיוחד כאשר מדובר בנאמנות בין אחים. גם לאורך הזמן, אפילו כאשר אחים גדלים בנפרד וכל אחד בוחר בדרך שלו בחיים, רמה של כבוד ואמון שנוצר בין אחים ואחיות פשוט לעולם לא תשבר.
דוגמה מצוינת למסורת הזאת הם אלן וריימון קלאגו. שניהם נחשפו לכל מה שקשור במכוניות כשהם היו צעירים ושניהם שידרו על אותו הגל בכל הנוגע לבניית מכוניות; מראה ופונקציונליות. אף אחד מהסעיפים האלה לא נפגע כשמדובר בפרויקטים של האחים קלאגו. 





בדומה למדיניות המשפחתית, שני האחים בחרו במשפחת BMW בתור הפרויקט שלהם. אלן עם BMW 335i סדאן שנת 2008 וריי עם BMW 335xi קופה שנת 2011. שתי המכוניות מציגות ביצועים מצוינים כבר מהמפעל, לכן לא פלא שהאחים קלאגו בחרו בבימרים האלה, יש בהם טונות של פוטנציאל.



ביצועים משחקים תפקיד מרכזי בשני הרכבים. אלן צייד את ה-335i סדאן שלו עם סטייג' 3 ומערכת הזרקת מתאנול, אגזוז של Active Autowerke ודאונפייפ 3" ללא ממיר של AR Design, מה שהופך את הסדאן הזאת למכונה בעלת מראה קלאסי מבחוץ אך עם יכולת להשאיר אבק להרבה רכבים, במידת הצורך.

ריימונד בחר ללכת על האגזוז של BMW Performance עם דאונפייפ ללא ממיר 4" של AR Design, כדי שה-335xi קופה שלו תוכל לאיים על כל M3 מקורית שתעצור לידה. הוא השלים את הכל עם טיונינג BMS N55 סטייג' 2 ומערכת הזרקת מתאנול עם מיכל שהותקן בתא המטען.

בתחום האקסטריור, שני הרכבים שמרו על האסטתיקה ההולמת של BMW עם כמה תוספות של BMW Performance, כדי לתת למכונית האלה קצת מהקרביות, למקרה שמישהו יחשוב לזלזל בקופה או בסדאן.

מה שבאמת מבליט את הקופה והסדאן משאר BMW על הכביש, זה הסטאנס ובחירת הגלגלים בשתי המכוניות. הסדאן של אלן מתהדרת בסט סופר-קלאסי של Work Euroline XR ואילו ריי בחר ללכת על סט קאסטום של Work, עם הדגם הנצחי שלהם, VS-XX, בגימור מוזהב.

כפי שכבר הבנתם, שני המכונית משתתפות גם במשחק של זירת הסטאנס וגם מציעות שפע של כוח וביצועים, אז כל מי שחשב שמראה ופונקציונליות לא יכולים להשתלב ביחד באותה החבילה, שיחשוב שנית. פשוט תסתכלו על שני הרכבים של האחים קלאגו ותבינו למה.








Owner: Allan Calagui
Car: 2008 BMW 335i Sedan
PerformanceAFE dual cone intake
AFE throttle body spacer
AR Design intake elbow w/meth bung
AR Design 3″ catless downpipes
Active Autowerkes full exhaust
JB4 stage 3 performance tuner
AEM/BMS methanol injection
VP M1 100% Methanol
Wavetrac Limited Slip Differential
ExteriorBMW performance black line taillights
BMW performance lip spoiler
Suspension.and.WheelsH&R race springs
KW version 2 coilovers (soon to be installed)
Front: Work Euroline XR 19×8.5
Rear: Work Euroline XR 19×10





Owner: Raymon Calagui
Car: 2011 BMW 335xi Coupe
PerformanceBMW Performance Exhaust
AR Design 4” Catless Down pipe
s
BMS N55 Stage 2 Tune
BMS N55 Charge Pipe
BMS N55 Trunk Mount Meth Kit
ExteriorBMW Performance Kidney Grilles
BMW Performance Carbon Rear Spoiler
BMW Performance Rear Diffuser
Bimmian Painted Front Bumper Reflectors
15% 3M Tint
Wheels.and.SuspensionKW V1 Coilovers
Front: 
Work VS-XX 19×9
Rear: Work VS-XX 19×10.5
235/35/19 & 275/30/19 Hankook V12 Ventus
Dinan 15.8mm Rear Sway Bar






מקור: illmotion

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה