יום רביעי, 20 ביוני 2012

Socal Low Rider


ב-2005 ג'ייסון קנה את הגולף, המכונית הראשונה שלו, חדשה לגמרי, היישר מהסוכנות ובמהירות התחיל לשנות בה דברים כדי לייחד אותה, עד שהיא הפכה למה שאתם רואים היום. כשמסתכלים על המכונית שלו, ישר מבינים שכל השינויים בה נעשו לפי טעמו האישי של ג'ייסון, בלי התערבותם של כל הטרנדים האופנתיים שנוטים להשתלט על קבוצות מסוימות בסצנה. ועכשיו, אחרי 136 אלף מייל על השעון, הוא לא מתחרט על שום דבר ואם הייתה לא האפשרות לעשות זאת שוב, הוא היה עושה את זה בדיוק כך. 





עוד לפני זמן קצר, המכונית הזאת הייתה מונמכת עם סט קוליאוברים והייתה יושבת כל-כך נמוך, שהייתה משפשפת כל אבן בכביש, למעשה היא הייתה נמוכה סטטית בדיוק כמו שהיא נמוכה עם מתלי אוויר היום. והאמת זה די מטורף עבור מכונית דיילי. ג'ייסון מסביר שהוא החליף את הקוילאוברים למערכת אייר-רייד רק בגלל שחבר שלו מכר סט מושלם לאוטו שלו במחיר רצפה, הוא לא יכל לפספס את זה. עד היום הוא נוסע במכונית שלו בגובה נמוך להחריד, כמעט ובלי אוויר בכריות. 



למי שלא מכיר, ג'ייסון משתייך לאחד המועדונים של חובבי VW בדרום קליפורניה, Euro Jerks. מהרגע הראשון שמכירים את החבר'ה האלה, מבינים שהם כיפיים, אוהבים להנות ממכוניות ואוהבים אותן נמוכות בצורה קיצונית. אז אם יזדמן לכם לבקר בקליפורניה, במיוחד בחלק הדרומי שלה, אל תפספסו את המפגשים השבועיים שלהם בימי חמישי.



כמו שניתן לנחש, לג'ייסון יש עוד המון תוכניות עתידיות בנוגע לגולף שלו, בין היתר הוא מתכנון להתקין כלוב התהפכות, להוסיף רתמות כדי להשלים את המושבים הספורטיביים שלו תוצרת FK, אולי החלפת מנוע ופגוש אחורי.













מפרט טכני ורשימת התוספות:



Exterior:-Carbon fiber boser hood
-Badgeless Front grill
-Filled bumper notch and license plate holes
-337 Front Valence
-GLI Sideskirts
-Vinyl wrapped all red tail lights
Interior:-FK leather sport seats
-Touchscreen Head unit
Engine/Performance:-Magnaflow exhaust
Suspension/Wheels:-Airlift lifestyles
-Asco Valves
-Keskin KT1 F:18×8.5 et30 215/35 R:18×10 et25 225/40
מקור: Hella4

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה