יום שבת, 16 ביוני 2012

Stand Out: Theo Popescu’s Scandalous Honda Del Sol


כל בעלי מכוניות מתחילים את הבניות שלהם מדברים בסיסיים, כמו הנמכה, נקיון ואולי כמה תוספות קוסמטיות פשוטות. ברגע שאנחנו מרוצים מהבסיס של הבניה שלנו, אנחנו עוברים לחלקים ייחודיים שיהפכו את המכונית שלנו למיוחדת, למכונית שלנו;  בין אם זה סט גלגלים נדיר, חלקי חוץ יורו או JDM או תוספות כוח מתחת למכסה מנוע, שהופך את הפלטפורמה הרגילה לחיה אחרת שאורבת ברחובות העיר.









כאשר תיאו פופסקו התחיל את הפרויקט האחרון שלו, הוא רצה לבנות מכונית שתהיה נקיה, פשוטה והכי חשוב שהוא יוכל גם להנות ממנה. הבחירה שלו הייתה הונדה דל סול (אשר משום מה הפכה לדגם נשכח בעולם של הונדה) בשל הקימורים שלה והגג טארגה, שאפשר לעשות בו שימוש בלא בחודשי קיץ החמים. בעוד שהוא רצה להצמד לתוכנית המקורית של שמירת המכונית פשוטה ונקיה, תיאו הרגיש את הדחף להוסיף קצת פלפל לפרוקיט שלו, כדי לא ללכת לאיבוד בין כל הבניות של הונדות בסצנה.











בנוגע לשיפור קוסמטי, רוב האנשים היו מתחילים בחיפושים אחרי חלקים אולטרא נדירים כדי להתבלט, אבל לתיאו היו תוכניות אחרות. הוא התחיל בכך שהחליק את כל המכונית כדי להקנות לה מראה נקי ואז, כדי להביד אותה משאר הדל סול, הוא בנה פגושים קדמי ואחורי בהתאמה אישית. מה שהכי מרשים כאן, זה שכל העבודה, החל מהחלקה, גילוח ונקיון ועד לצביעה, הכל נעשה על ידי תיאו בעצמו. ההונדה שלו ראתה כבר כמה צבעים בחייה, אבל היום היא מוצגת בגוון Ipanema Brown מקטלוג של אאודי, מה שנראה פשוט מדהים על הדל סול חלקה ונקיה. 









מהיום הראשון תיאו התחיל לעבוד על הדל סול שלו כדי להפוך אותה למסובבת ראשים, אבל היא גם גורמת לו המון הנאה. למרות הסטאנס האגרסיבי של המכונית, תיאו נוהג בה ביומיום וזה כל מה שהוא רצה. 







מקור: Canibeat

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה