יום שבת, 26 באפריל 2014

PROJECT FABIALICIOUS


כולנו מכירים את ההרגשה המדהימה של קניית רכב ראשון, לא משנה אם זה חדש מהמפעל או משומש. כך או כך, בשבילנו זה חדש. אנחנו נהנים ממנו יותר ויותר עם כל יום שעובר ועם כל נסיעה שאנחנו עושים אנחנו מגלים יותר ויותר דברים שהרכש החדש שלנו מציע. אבל עבור חלק, בדומה ל- Arghy מהסיקור הזה, זה לא מספיק ולהשתמש ברכב החדש ככלי תחבורה להגיע מנקודה A לנקודה B זה לא היה הסגנון שלו. הוא היה צריך יותר מזה.




אז אחרי תקופה קצרה של בעלות על הפאביה, לאט אבל בטוח החיידק של שיפורים השתלט עליו ואחרי כמה פגישות עם חברים שחולקים את אותו התחביב, הפאביה שלו התחילה לקבל טוויסט משלה. במהלך החורף האחרון הרכב הופשט עד היסוד במטרה לצבוע אותו בגוון מעניין, שונה מהמקורי שלו. בינתיים השיקול העיקרי של Arghy היה בנוגע לגלגלים ולמרות שמבחר העצום שמציעים כיום היצרנים, הוא ידע בדיוק מה הוא רצה ומה צריכה הפאביה שלו. לכן סט חדש של גלגלי XXR מדגם 527 במידה 17X8.5 מסביב הוזמן מארה"ב ואחרי מסע ארוך והמתנה מייגעת, החבילה המיוחלת הגיעה וזה היה הזמן להלביש אותם בצמיגים חדשים. הבחירה נפלה על סט צמיגי פאלקן במידה 195/40/17, מה שנתן סטראץ' עדין. בזמן הזה עבודת הצביעה כבר הסתיימה וחלקים מפורקים התחילו לחזור אל המכונית המחודשת והרעננה, אליהם התווסף פגוש קדמי מדגם vRS. כמו כן הפנסים מקוריים הוחלפו בחדשים מגרסת המונטה-קרלו והפגוש זכה בפנסי קסנון מקוריים מדגם vRS גם כן.


אנחנו נשאיר אתכם עם סט תמונות של הפאביה המשודרגת, אולי מישהו מהקוראים שלנו שבבעלותו יש פאביה מהדור הזה יאמץ כמה רעיונות וזה יוליד פרויקט ישראלי דומה כשר למהדרין.







מקור: StanceSpice

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה