יום שישי, 16 במאי 2014

Trevor’s MS3


ההשפעה שיש למכוניות על חיינו פשוט אדירה וכל סיפור כזה מרתק אחד יותר מהשני. זה יכול להיות מסע של ידע, נסיון, אושר או אפילו חוסר מזל. עם זאת, אנחנו קמים וממשיכים ללכת עם התשוקה שלנו עד הסוף. סיפור כזה אפשר לראות במקרה של טרבור הרטמן מברמפטון, אונטריו והמאזדה-ספיד 3 האפורה שלו.




ההרפתקה של טרבור עם ה-MS3 שלו הייתה מאוד דומה למקרים רבים אחרים, עד שהוא שבר מנוע (אשר נבנה מחדש אחרי זה). ברגע שזה קרה, טרבור החליט לשנות פאזה ולקחת את המאזדה שלו לכיוון אחר לגמרי.

בניגוד לרבים אחרים, אשר במטרה להכניס גלגלים רחבים לתוך הכנפיים פשוט קונים כנפונים אוניברסליים ומדביקים/מבריגים אותם מעל בית הגלגל, טרבור החליט לא לעשות חצי עבודה ופשוט החליק את הכנפונים אל גוף המכונית בחלק האחורי.









תסכימו שהכנפיים הרחבות והמוחלקות מאוד מחמיאות לקווים של המכונית, מקנים לה אופי אחר לחלוטין, לא אגרסיבי מדי ולא אנמי מדי. בנוסף, סופיות האגזוז בעיצוב אישי עם תפרים בולטים מוסיפים המון לנושא הכללי של המכונית ומשפרים את המראה האחורי שלה.



כמובן שגובה המקורי לא בא בחשבון, לכן הבחירה הייתה להישאר "גבר" ולקנות קוילאוברים, להגיע לגובה הרצוי ולהנות מנסיעה יציבה יומיומית. אין ויכוח שנושא ההנמכה זה הא'-ב' בכל פרויקט ובניה, בלי קשר לסוג הרכב.





כנפיים הקדמיות זכו לניפוח עדין, כיוון שטרבור היה מעוניין לשמור את הקווים הכי קרוב למקור, לפחות בחלק הקדמי. כל העבודה הזאת עזרה לו להתאים גלגלי Konig SSM במידה 18x10 עם אופסט +15 מסביב וספייסרים 25 מ"מ בסרן האחורי. מיותר לציין שגלגלים זה חלק מאוד משמעותי ומשפיע על המראה הסופי של מכונית ובמקרה הזה טרבור הצליח ליצור שילוב מיוחד בין רכב אגרסיבי אך מעודן.



יש לנו הרגשה שאצלנו בארץ יש כמה מאזדות בודדות כאלה (לא בהכרך בגרסה הספורטיבית) אז אולי, רק אולי מישהו יועיל בטובתו ויעשה משהו דומה או לפחות ינסה, כי האמת בחליפת האיומים הזאת היא כבר לא נראית כל-כך משעממת ומאוסה.













מקור: MazdaFitment

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה