יום שישי, 23 במאי 2014

ONE FANCY BORA


לתשוקה והרצון שלנו להיכנס לפרויקט תמיד יש ניצוץ שגורם לאש לדלוק חזק. הניצוץ של ג'ורדי הופיע כאשר אביו קנה ג'טה MK4. בשלב זה ג'ורדי רק קיבל רשיון נהיגה והתנייד בסיאט איביזה. מאז הקניה של הג'טה, הוא פשוט התאהב במכונית. 4 שנים לאחר מכן הגיע הזמן להיפרד מהאיביזה וג'ורדי החל בחיפושים אחר המכונית המושלמת שלו ובעיקר הוא התמקד בג'טה MK4 בשביל עצמו. 




בסופו של דבר נמצאה הכלה וג'ורדי הפך לבעלים של ג'טה MK4 ברמת גימור הייליין, אבל המנוע שלה היה "גדול" עליו וצריכת דלק גבוהה הכירעה אותו למכור את המכונית. אבל הוא לא ויתר וקנה ג'טה MK4 אחרת, עם מנוע קצת יותר חסכוני, בצבע Reflex Silver והיא זאת שנשארה בבעלותו.



כמו ברוב המקרים שאנחנו מכירים, לא עבר הרבה זמן וג'ורדי התחיל לקנות חלקים למכונית החדשה שלו, הוא פשוט לא עמד בפיתוי. קודם כל הגיעה מערכת מתלי אוויר של BSS, אבל זה היה רק כדור שלג שהתגלגל וגדל לו בקצב מסחרר. לא קשה לנחש שכאן זה לא נעצר, היו כמה סטים של גלגלים, שינויי חוץ ופנים, אפילו מערכת האייר-רייד הקיימת זכתה לשדרוג ושינוי על מנת שג'ורדי יוכל לממש את הרצון התמידי שלו ל-more low. אחרי כשנתיים הוא כבר היה די מרוצה מהתוצאה, אבל כמו שאומרים הרבה אנשים - זה אף פעם לא נגמר, וכמו שאתם בטח יודעים יש אמת בדברים. ג'ורדי התחיל פרק הבא בפרויקט היפה שלו.



כולנו רוצים את הפיטמנט המושלם, אבל ג'ורדי רצה גם סטאנס מושלם. וזה בדיוק מה שהוא עשה בצעדים הבאים שלו, להגיע ל-Perfect Stance. השינויים שנעשו כדי להגיע למטרה כוללים התקנת drop plates אחוריים כדי למרכז את הגלגלים, מה שמאפשר "לרדת" עוד קצת וכמובן גם שימסים כדי לקבל קאמבר שלילי. כמו כן העבודה על ההתאמה של הגלגלים הקדמיים כללה בתוכה הרחבת כנפיים כדי שהצמיגים לא ישפשפו כאשר האוטו עד הסוף למטה. בקרוב האוטו יקבל שכבה טריה של צבע חדש ואולי אפילו כמה שיפורי מנוע יצטרפו לחגיגה, מה שבטוח - ג'ורדי רוצה להתקין קיט ברקסים גדולים. 



התוצאה הסופית שהתקבלה היא מכונית יפה ונקיה, בנויה בטוב טעם וככל שעובר הזמן, ג'ורדי ממשיך להשקיע ולטפח את הג'טה שלו, מה שאומר שהניצוץ והאש עדיין קיימים ובוערים חזק יום יום. 
























מקור: PerfectStance

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה