יום רביעי, 17 בספטמבר 2014

סיקור כחול לבן: אירוע המועדון Old School Israel


תשכחו כל מה שידעתם עד עכשיו על אירועים המוטורים בישראל. מועדוני הרכב שונים קיימים כבר שנים רבות, חלק מהם עוסקים במכוניות של יצרן ספציפי אחד, חלק אחר מוקדש לספורט מוטורי על כל ענפיו, חלק נוסף מתייחס רק למכוניות אספנות. היה תמיד הכל מהכל, אבל למען האמת, תמיד היה חסר משהו, המשהו הזה שאנחנו רואים בתמונות וסרטונים מחו"ל, משהו שמכוניות בלבד לא יכולות להשלים. ואז ברגע אחד התמונה משתנה, רוח חדשה נכנסה לסצנה מוטורית בישראל ולרוח הזאת קוראים Old School Israel.




אולד סקול זה לא "עוד" מועדון. ביקור אחד באחד האירועים שלהם מספיק בשביל להבין שאנשים בו אינם אנשים רגילים, חלקם לא שפוים במובן הטוב, והאווירה שמתקבלת מהמיקס של אותם האנשים והמכוניות המיוחדות שלהם היא בדיוק האווירה שהייתה חסרה בסצנה המקומית. לא משנה כמה כוחות סוס יש לרכב שלך, לא חשוב כמה כסף השקעת במכונית ולא משנה מאיזה רקע אתני אתה מגיע. התנאים העיקריים להיות חלק מהמועדון זה פשוט להיות בולט ומיוחד. אה, וחובה רכב מיושן/אספנות. 



מי שלקח אחריות להקמת המועדון הצבעוני הזה הוא לא אחר מאשר חבר יקר ובן אדם נדיר - ליאור גולומב. בעבר סיקרנו בבלוג את אחד הרכבים מתוך עשרות שהיו בבעלותו, הגולף GTI MK1 . בשיתוף עם מספר "חולי נפש" איכותיים המועדון קיבל את הצורה הנוכחית שלו והמפהכה בתחום המפגשים בישראל הולכת להשתנות. אנחנו לא נכביד עליכם יתר על המידה בדיבורים והסברים ופשוט ניתן לתמונות להעביר לכם מה הלך באירוע של המועדון שהתקיים בסופ"ש האחרון אי שם באזור בית שמש. 


אנחנו רוצים להודות לליאור על ההזדמנות לקחת חלק בחוויה הבלתי נשכחת הזאת ולצוות 2G industries שלקחו חסות על האירוע הזה.

וכמובן תודה מיוחדת לצלם מוכשר Daniel Ozran, שבזוכותו אנחנו יכולים לשתף אתכם בתמונות מעולות מהאירוע.










































































































































































אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה