יום שבת, 27 בספטמבר 2014

STICKY RIDE // NUKUNG’S UNIQUE TOYOTA COROLLA


נדיר מאוד שבימים אלה אנחנו יכולים לפגוש קונספט או רעיון מקורי לחלוטין, במיוחד בסנצת המכוניות. למרות זאת, בחור בשם נוקונג (Nukung) מתאילנד הצליח לבוא עם משהו שונה באמת ולהפתיע את כולנו עם ה"מחזור" של המונית הישנה של המשפחה ולהפוך אותה ליחידה במינה.




לפני שנתיים ה-AE101 של נוקונג כבר הופיעה כאן אצלנו בבלוג ומאז המכונית עברה שינויים מהותיים. נוקונג אוהב להתאים את המכונית שלו לטרנדים העכשויים והאופנתיים בסצנת הסטאנס, לכן הוא עדכן את המראה החיצוני של הקורולה מאז הפעם האחרונה שראינו אותה. מי שלא זוכר את הסיקור הקודם, מוזמן ללחוץ כאן 



השינוי הראשון והבולט ביותר שנעשה במכונית זה ללא ספק הצבע הכללי שלה. להתראות חום מטאלי, שלום תכלת מנצנץ. מלבד הצבע, כל האוטו זכה למהפך ענק. אחד הדברים הראשונים שאתם רואים כשמסתכלים על הקורולה הזאת, זה הניפוחים שנעשו בהשראת Liberty Walk/Rocket Bunny. בעזרתם של החברים שלו מ-UDS Fiber Custom, נוקונג הצליח לייצר סט ייחודי מאוד של ניפוחי כנפיים שהתמזגו מצוין עם הקווים הכלליים של האוטו.



אחרי שהכנפיים היו מוכנים, צבועים ומחוברים למכונית, נוקונג התרחק מהאוטו, הביט בה כמה זמן והבין שהוא זקוק למשהו שיאזן את המראה החדש, היה חסר לו משהו בחלק הקדמי והאחורי של המכונית. הוא ניגש ללוח ציור והתחיל לעצב לעצמו ליפ קדמי חדש, ספוילר אחורי ודיפויזר. ושוב, החברים שלו מ-UDS Fiber custom באו לעזור וביחד הם יצרו ליפ קדמי ייחודי, כנף אחורית ducktail ודיפיוזר. הוא ניסה כמה וריאציות ושילובים של כל אחד מהם ולבסוף בחר בשילוב שאתם רואים עכשיו.



אחרי צביעה ועבודת פחחות מאסיבית, נוקונג החליט שהגיע הזמן למצוא סט גלגלים שישלים את התמונה. היו לו כמה אופציות, אבל הוא הרגיש שסט של Enkei שלו ישתלב הכי טוב עם המראה החדש. הוא הוריד את הסט הישן Deerfield 5 והחליף אותו בסט אחר שהיה לו, Enkei NT03 במידה 17x9.5 מסביב עם אופסט +15. למרות שבדרך כלל המידה הזאת היא אגרסיבית למדי עבור כל בעל קורולה, אבל אחרי השינויים שנוקונג עשה לקורולה שלו זה לא היה מספיק בשבילו. לכן הוא הוסיף קדימה ספייסר 40 מ"מ ואחורה 65 מ"מ, מה שנתן לו אופסט סופי של מינוס 25 קדימה ומינוס 50 אחורה. אחרי כל זה, התמונה היה כמעט גמורה, נשארו רק כמה כיוונים והתאמות קלות בפיטמנט וזהו.


נוקונג מודה שהיו פעמים שהיה לו מאוד קשה להחליט בנושא העיצוב ורעיונות חדשים, אבל הוא תמיד היה מסוגל לקבל השראה ממקומות שונים. לשמור על פיטמנט נכון ויפה תמיד היה בראש סדר העדיפויות שלו, למרות שלא פעם אחד הוא נאלץ להתמודד עם קשיים מסוימים. לפעמים זה היה יוצא ממש גרוע, הוא אומר, אבל בסופו של דבר הוא תמיד גרם לזה "לעבוד".



נוקונג אומר שהוא לעולם לא יסיים את המכונית הזאת, הוא מתכוון להמשיך ולשנות את המראה של הקורולה בהתאם לרוח האופנה והטרנדים שמשתנים מדי פעם. "אני אמשיך גם שהיא ממש תזדקן..או שתגמר לי האנרגיה, או הכסף". אנחנו לא יכולים לדמיין את המכונית הזאת בידיים טובות יותר. אנחנו גם לא יכולים לחזות את העציד של הקורולה-מונית-לשעבר הזאת, אבל אנחנו בטוחים שהעתיד שלה יהיה בהיר.











מקור: StanceNation

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה