עם שחרורה של פלטפורמת MKV בעלת 2.0 טורבו, הביצועים הגיעו לרמה חדשה לגמרי, עם זאת עלו גם הציפיות.
הקרב על העליונות של הטיונינג מעולם לא היה חריף יותר ובכדי להשאר בטופ חייבים להיות מעודכנים בכל הפיתוחים הטכנולוגיים.
GTI MKV של ג'ו מצוידת בקיט טורבו סטייג' 3 של APR ובשילוב עם תוספות OEM ואפטרמרקט מתקבלת כאן דוגמה למכונית העשויה בטוב טעם שבאמת יודעת גם לזוז.
מנוע
APR Stage 3 Kit
APR HPFP “Lift Pump”
APR Front Mount Intercooler
3" Test Pipe
Jetex 3" Dual Outlet Exhaust
Audi R8 Engine Oil Cap
BFI Torque Arm Insert
BFI Stage 1 Poly Trans Mount
BFI Stage 1 Engine Replacement Mount
BFI “Clean Catch” – Crankcase Oil Separator- TRANSVERSE FSI
מתלים וחישוקים
19" Rotiform BLQ custom painted
B&G RS 2 Coilovers
Stabila Street MK5 / MK6 / A3 / TT Rear Sway Bar 25mm
חוץ
Osir FCS GT2 Front Valence
Osir CS GT1 rear valence
painted stock sideskirts/bumper
OEM R32 Tails
Crystal Smoked Markers
InPro Smoked Mirror Markers
OEM Golf GT front sheild and grilles
פנים
OEM Euroswitch
OEM Euro Cupholder
GTI Redline Mats
New South Boost Gauge and Column Pod
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה