יום שישי, 25 בנובמבר 2011

הכשת נחש - הקוברה של פיל


לא לכולם יש את הביצים לקרוא תיגר על הנורמות בתחום השיפורים, כי פעולה כזאת לרוב מזמינה חוות דעת שליליות מאנשים "שיודעים הכל". אבל מה אם המוצר המוגמר משלב בתוכו גם מראה וגם שימושיות, והכל מורכב רק מחלקים איכותיים של יצרניות מוכרות בעלות מוניטין, מה אז? אז אתם מקבלים מכונית כמו המוסטאנג הזאת, שיכולה בקלות לעורר דיונים פרובוקטיביים בקרב המתחרים.





פיל המשיך את הבניה של הקוברה שלו בדיוק במקום בו פורד סיימה והבניה כללה שיפורי מנוע רבים ליחידת הכוח בעלת מגדש-על מהיצרן. למטרה הזאת פיל השתמש בחלקים איכותיים בלבד מיצרניות מוכרות כמו BilletFlow , JLT, Bassani, Steeda, LFP ו-Innovative.
כיום המכונית מורידה כ-480 כוחות סוס בריאים, מה שאומר שאותם האנשים שקודם לכן פיזרו רעל בעמודי הפורומים והבלוגים בתגובות הקשורות למכונית הזאת, עכשיו בסתר היו מתים להזדמנות לקרוע את הכביש המהיר בקוברה הזאת.






מערכת מתלים פנאומטיים הותקנה בבית, בלי לעגל פינות. קיט אייר-רייד של Accuair/Ride-tech הותקן לא במטרה לרצות את אלה שצועקים "יותר נמוך!" אלא גם את אלה בעלי המוטו "built not bought" (בנוי, לא קנוי).
מערכת המתלים, המהווה את השינוי האחרון שנעשה במכונית, נבחן ונבחר בקפידה, כדי להבטיח שהרכב גם יראה טוב וגם שהביצועים לא ייפגעו ויהיו טובים יותר מאשר בקוברה קופה הקודמת של פיל.






ולבסוף, התמונה הושלמה בעזרת חישוקי CCW הקלאסיים במידות 18X9 ו-18X11 עם צמיגים ברוחב 275 ו-295 בהתאמה, אשר יהיו לטעמם של רוב חובבי הרכב, בזכות העיצוב הנצחי וגימור המלוטש שלהם. 










אז כמו שאתם רואים, פיל החליט לשפר את הרכב שלו בדרך שלו, ולא ללכת בדרכים מוכרות של אנשים אחרים. הוא הצליח לבנות מכונית פונקציונלית שנראית מצוין, מבלי לפחד לקרוא תיגר על הנורמות המקובלות, וזה מסוג הפרוייקטים שמכניסים עניין לתחביב הזה.


רשימת התוספות והשיפורים


פנים/חוץ:

  • GG&G “F*ckin’ Fast” shift knob

  • Innovate G3 Air/Fuel ratio gauge

  • Paint-matched CDC lightbar

  • Bullitt Mustang side scoops

  • Cobra grille emblem

  • Black vinyl bumper letter inserts


  • מתלים/ג'אנטים:


  • Accuair e-level air suspension kit with touchpad

  • 5 gallon tank

  • Dual chromed Viair 400C compressors

  • RideTech CoolRide bags and plates

  • Maximum Motorsports front Strut Tower Brace

  • Kenny Brown Performance Extreme Matrix Subframe System

  • CCW Classic 18×9.5 front with 275/35R18 Nitto INVO (post shoot)

  • CCW Classic 18×11 rear with 295/35R18 Nitto INVO


  • מנוע:


  • JLT Carbon Fiber CAI

  • Stock TB and plenum ported by Stiegemeier

  • 2.76″ BilletFlow blower pulley and 100mm idler

  • Bassani stainless steel catted X-pipe

  • Steeda stainless steel catback

  • LFP Dual Pass Heat Exchanger

  • LFP Supertank intercooler reservoir

  • Innovate LC-1 wideband O2 sensor

  • SCT XCalibrator2 with custom tune

  • MGW short shifter


  • מקור: Stance Is Everything


    אין תגובות:

    הוסף רשומת תגובה