לא לכולם יש את הביצים לקרוא תיגר על הנורמות בתחום השיפורים, כי פעולה כזאת לרוב מזמינה חוות דעת שליליות מאנשים "שיודעים הכל". אבל מה אם המוצר המוגמר משלב בתוכו גם מראה וגם שימושיות, והכל מורכב רק מחלקים איכותיים של יצרניות מוכרות בעלות מוניטין, מה אז? אז אתם מקבלים מכונית כמו המוסטאנג הזאת, שיכולה בקלות לעורר דיונים פרובוקטיביים בקרב המתחרים.
פיל המשיך את הבניה של הקוברה שלו בדיוק במקום בו פורד סיימה והבניה כללה שיפורי מנוע רבים ליחידת הכוח בעלת מגדש-על מהיצרן. למטרה הזאת פיל השתמש בחלקים איכותיים בלבד מיצרניות מוכרות כמו BilletFlow , JLT, Bassani, Steeda, LFP ו-Innovative.
כיום המכונית מורידה כ-480 כוחות סוס בריאים, מה שאומר שאותם האנשים שקודם לכן פיזרו רעל בעמודי הפורומים והבלוגים בתגובות הקשורות למכונית הזאת, עכשיו בסתר היו מתים להזדמנות לקרוע את הכביש המהיר בקוברה הזאת.
מערכת מתלים פנאומטיים הותקנה בבית, בלי לעגל פינות. קיט אייר-רייד של Accuair/Ride-tech הותקן לא במטרה לרצות את אלה שצועקים "יותר נמוך!" אלא גם את אלה בעלי המוטו "built not bought" (בנוי, לא קנוי).
מערכת המתלים, המהווה את השינוי האחרון שנעשה במכונית, נבחן ונבחר בקפידה, כדי להבטיח שהרכב גם יראה טוב וגם שהביצועים לא ייפגעו ויהיו טובים יותר מאשר בקוברה קופה הקודמת של פיל.
ולבסוף, התמונה הושלמה בעזרת חישוקי CCW הקלאסיים במידות 18X9 ו-18X11 עם צמיגים ברוחב 275 ו-295 בהתאמה, אשר יהיו לטעמם של רוב חובבי הרכב, בזכות העיצוב הנצחי וגימור המלוטש שלהם.
אז כמו שאתם רואים, פיל החליט לשפר את הרכב שלו בדרך שלו, ולא ללכת בדרכים מוכרות של אנשים אחרים. הוא הצליח לבנות מכונית פונקציונלית שנראית מצוין, מבלי לפחד לקרוא תיגר על הנורמות המקובלות, וזה מסוג הפרוייקטים שמכניסים עניין לתחביב הזה.
רשימת התוספות והשיפורים
פנים/חוץ:
מתלים/ג'אנטים:
מנוע:
מקור: Stance Is Everything
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה