הפעם נעיף מבט על מכונית מיוחדת במינה, אשר התחילה את דרכה עם 1.8 טורבו 20VT בשנת 2003.
הפרוייקט של מייק אולסון התחיל אי שם ב-2007 ואשכול ה-build up שלו נמשך יותר מ-200 עמודים בוורטקס.
עם הזמן מייק החליט להפרד מה-1.8 טורבו ולהחליפו ב-3.2 ל' היישר מ-R32, אך על הטורבו הוא לא היה מוכן לוותר.
למטרת הגדישה נבחר קיט סטייג' 3 של חברת C2Motorsports אשר כלל מגדש Precision PTB300.6267E, בוכנות וטלטלים של JE ו-Integrated Engineering, תושובת מנוע של VF Engineering וכו'
כמו-כן מערכת ההאלדקס מצאה את מקומה בציר האחורי, בנוסף לשאר הצ'ופרים הכוללים ברקסים גדולים, כלוב התהפכות, חלקי קרבון ועוד.
תיבת הילוכים הוחלפה גם כן ל-O2M עם שישה הילוכים, אליה נוספו דיפרנציאל מוגבל החלקה של Quaiffe ומצמד 725 מ"מ עם פלטה כפולה של Clutchmasters.
הסימפוניה התקבלה בעזרת צנרת מלאה 3".
מהר מאוד המכונית כיכבה במגזינים המובילים בתחום כגון Eurotuner ו-Performance VW.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה