אני זוכר את התקופה כאשר הדור השישי של הגולף בכלל ושל ה-GTI בפרט נחשף. רבים (אני ביניהם) היו מאוד סקפטיים בנוגע לשאלה האם השינויים של הדור 6 היו יותר מסתם שדרוג עיצובי מהדור החמישי שקדם לו. אך עם הזמן התאהבתי בדור הזה יותר מאשר בדור הקודם, אם כי לדעתי היא צריכה להיות מונמכת לרצפה כבר בפס ייצור :) אז ברוכים הבאים ל-GTI השישית של דן ז'אנפרנצ'סקו.
קווי עיצוב של הדור הזה נראים פשוט מעולה וכל מה שנשאר לדן לעשות על מנת להדגיש אותם עוד יותר זה להסיר את כל הסמלים מסביב. גוון לבן של המכונית של דן מקבלת ניגודיות בריאה בזכות גג שחור, אליו מצטרף סט חישוקי Zauber בקוטר 17" אשר ממלאים בצורה מושלמת את בתי הגלגל.
סט מלא של מתלים פנאומטיים של Air Lift XL החליף את המקוריים והוא נשלט ע"י הניהול של AccuAir Switchspeed וביחד הם מקנים לרכב שילוב של נוחות והנאה. בעוד שהרבה משתמשי אייר-רייד מזיעים במשך שעות ארוכות של עבודה להתאים מיכל אוויר סטנדרטי של כ-20 ליטרים, דן פשוט "הניח" את המיכל בתא המטען, לא לפני שהסיר את שורת המושבים האחוריים. ע"י כך שדן התמקד יותר באיכות ולא בכמות, הוא לא רק הצליח לבנות רכב נוח שמסיע אותו מנקודה A לנקודה B, אלא גם רכב שמסובב המון ראשים בכל מקום שהוא נמצא.
נלקח מאתר AirSociety
קווי עיצוב של הדור הזה נראים פשוט מעולה וכל מה שנשאר לדן לעשות על מנת להדגיש אותם עוד יותר זה להסיר את כל הסמלים מסביב. גוון לבן של המכונית של דן מקבלת ניגודיות בריאה בזכות גג שחור, אליו מצטרף סט חישוקי Zauber בקוטר 17" אשר ממלאים בצורה מושלמת את בתי הגלגל.
סט מלא של מתלים פנאומטיים של Air Lift XL החליף את המקוריים והוא נשלט ע"י הניהול של AccuAir Switchspeed וביחד הם מקנים לרכב שילוב של נוחות והנאה. בעוד שהרבה משתמשי אייר-רייד מזיעים במשך שעות ארוכות של עבודה להתאים מיכל אוויר סטנדרטי של כ-20 ליטרים, דן פשוט "הניח" את המיכל בתא המטען, לא לפני שהסיר את שורת המושבים האחוריים. ע"י כך שדן התמקד יותר באיכות ולא בכמות, הוא לא רק הצליח לבנות רכב נוח שמסיע אותו מנקודה A לנקודה B, אלא גם רכב שמסובב המון ראשים בכל מקום שהוא נמצא.
נלקח מאתר AirSociety
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה