'Standing Tall" (עומד זקוף) אולי נשמע קצת הזוי לכותרת של הסיקור הזה מכיוון שהרכב המדובר מונמך לרצפה עם מערכת אייר-רייד.
אבל המשמעות מאחורי הכותרת נובעת מאין ספור שעות עבודה והנחישות שג'סטין ברגין השקיע ב-R32 מיוחדת במינה שלו.
נתחיל מהחישוקים: לטענת רבים אין משהו יותר מושלם להשלמת המראה הנמוך מאשר חישוקי CCW.
כך גם חשב ג'סטין ורכש סט של הדגם LM5 במידות 18X9 ו-18X10 כדי לנצל מקסימלית את המראה הנמוך של הרכב.
אם בבעלותכם R32 MKIV (סיכוי סביר לא?) וברצונכם להנמיך אותה עם קיט "מדף" של אייר-רייד - תחשבו שוב.
אין הרבה יצרניות של הקיטים שמוכרים מוצר בילט-אין לרכב הזה לכן נדרשו מספר שילובים והתאמות לפני שה-R32 "נישקה את הארץ".
ובכן, הרכב של ג'סטין זכה לשילוב של מוצרי אייר-רייד, חברות כמו Air Lift ו-Universal Air נרתמו לעזרתו.
כתוצאה משילוב של שניהם הרכב של ג'סטין זכה לסט של Air Lift XL מקדימה וכריות של Universal Air AH2 עם בולמי בילשטיין PSS9 מאחור.
מיכל אוויר בקיבולת של כ-20 ליטרים הותקן באותו הקו (Flush) על רצפת הבגאז', אליו הצטרפו צמד מדחסים 480CC של ViAir.
להיעלם מהסצינה זה לא משהו שאנחנו מצפים מג'סטין וה-R שלו.
אבל במידה ויום אחד הוא יחליט לפרוש - תמיד יהיו לנו את התמונות המעולות שיזכירו לנו כמה מיוחדת ה-R32 שלו.
למה אין דברים כאלה בארץ, מדהים!!
השבמחקמיכל אוויר למה ?
השבמחק