לרוב יוצא לכם לראות את הרודסטרים האלה בתחרויות Auto-X ואירועי דריפטינג שונים. היא קלה, עם מנוע אורכי קדמי, הנעה אחורית, זוג מושבים והיא מייצגת את יפן כבר כמעט 22 שנה והיא אחת הרודסטריות המתנהגות והנגישות כיום בשוק. אז מה סוד ההצלחה שלה, אתם שואלים? בגלל הזריזות, איתה היא יכולה לקחת כל מסלול כמו אלופה.
תכירו את ה-Eunos Roadster, או במילים אחרות - מאזדה מיאטה, אשר משמשת את מתיו כרכב יומיומי. מתיו חיפש לעצמו מכונית שימושית, כזאת שלא תעשה לו חור בארנק בזמן התדלוק. אבל לפני המיאטה, למתיו הייתה מאזדה-ספיד 3, אשר שפכה מנוע עקב גדישת יתר. אנחנו יכולים להמר כי "התקלה" במנוע הייתה רק תירוץ עבורו כדי לעבור לאחת הרודסטריות האוחזות והמהנות שיש.
"מעולם לא הרגשתי כל-כך מחובר רגשית לרכב וזו הרגשה מעולה, היא גורמת לי לגאווה, במיוחד כשאני מקבל המון מחמאות. אני מאוד מעריך את החיים המוטוריים החדשים שלי!", אומר מתיו.
אומנם המכונית כבר שוקלת כמו נוצה, אבל מתיו רצה להוריד עוד כמה קילוגרמים ממשקלה בזכות שפע של חלקי קארבון, כדי שהיא תוכל "לעוף" עוד יותר מהר ב-Auto-X ומסלולי דריפט. בעתיד הוא רוצה לצבוע את הרכב מחדש ואולי אפילו להשתיל מנוע רוטורי.
מפרט של המיאטה של מתיו:
Engine
- Dc Sports Headers
- Custom 2.25″ catback
- Koyorad 55mm radiator
- MMR solid motor mounts
- Raised engine at 1″ with a 1/4″ steel skidplate
Interior
- Broadway 270mm convex mirror
- Bride Zeta driver seat
- Nrg 4pt harnesses
- Harddog 6pt bolt in roll cage
- Custom made aluminum door panels
- Congo river golf ball shiftknob
- Purple crown royal shift boot
- Nrg short shifter
- power akoustik dvd playersingle din headunit
- C4 component speakers with clarion amp
Suspension and Wheels
- Raceland coilovers
- Raceland Shortened Rear swaybar endlinks
- Racing beat rear subframe brace
- Polyurathane suspension bushings
- Work meister CR-01 15×9 -18
- Gorilla lug nuts
- One off wheel locks
- 195-45-15 Nexxen 3000
Suspension and Wheels
- Raceland coilovers
- Raceland Shortened Rear swaybar endlinks
- Racing beat rear subframe brace
- Polyurathane suspension bushings
- Work meister CR-01 15×9 -18
- Gorilla lug nuts
- One off wheel locks
- 195-45-15 Nexxen 3000
מקור: Canibeat
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה