יום רביעי, 14 בדצמבר 2011

Fahrenheit GLI: Not So Mellow Yellow


מאז ומתמיד רכבים בצבע צהוב משכו המון תשומת לב. כבר ב-1960, אפשר היה לראות למבורגיני מיורה משוויצה בצבעה הבהיר על גופה האקזוטי. במשך כמה עשורים הבאים, נראה כי צבע צהוב היה "נשחק" רק ע"י למבורגיני, פרארי ורכבי ייבוא אחרים, אבל זה השתנה בעשור האחרון. כיום, אתה יכול לנסוע בכביש ולראות רכבים שונים בגוון צהוב, החל מיונדאי גטס ועד לשבי קורבט. זה כמעט כמו שכאילו הצהוב כבר לא מושך עין כמו פעם, אבל כאשר פולקסוואגן פרסמה את הג'טה Fahrenheit Edition ב-2007 עם קיט חיצוני שונה, חישוקים יחודיים וחלקי פנים מיוחדים, הם בהחלט ניסו לגרום לאנשים לסובב ראשים.







טום גרינסל היה אחד הקורבנות של פולקסוואגן כאשר הוא התאהב בפרנהייט, כהיא הגיעה לראשונה אל חופי ארה"ב ב-2007. תג מחיר שהסתכם ב-27 אלף דולר לא אמר לו הרבה בשלב הזה, אבל הוא היה נחוש בדעתו להפוך יום אחד לבעלים של הדגם הזה. ובכן, בספטמבר 2009 צצה ההזדמנות לממש את הרצון כאשר הוא מצא אחת במחיר הנכון והוא רכש אותה מהר יותר מאשר שתוכלו לומר “Fahrvergnügen”. כמו כל חובב רכב טוב, מהר מאוד טום ניגש לעבודה במטרה להפוך את המראה של הרכב לייצוגי ע"י החלפת מתלים מקוריים בקוילאוברים של Raceland והוספת כמה טאצ'ים קלאסיים כמו השחרת חלונות והדבקת ויניל על הגג בגוון שחור מבריק.







אחרי שהחליף מספר סטים של חישוקים במהלך החורף הראשון ועונת האירועים והמפגשים, טום החליט שהגיע הזמן להעלות טיפה את הרמה של "המצליפה" שלו (כן כן, הרגע אמרנו את זה..). לא הרבה מבעלי ה-Fahrenheit שיפרו בכבדות את המכוניות שלהם לכן טום רצה להשאיר את חותמו בעולם ה-Fahrenheit בפרט ובסצנת פולקסוואגן בכלל. במהלך החורף השני (2010-2011) טום החליט שהגיע הזמן להשאיר מאחור את המתלים הסטטיים ולעבור לסט-אפ מלא של Airlift. ובכן, עכשיו כשיש לו את האמצעים "לשחרר את האוויר החוצה", הוא היה זקוק לסט נאה של ג'אנטים, עליהם הוא יוכל להוריד את הרכב. 





BBS זו תמיד בחירה טובה כשמדובר בג'אנטים, וזה הרגע שטום התחיל לחפש אחרי הסט שלו. בזמן שבו כל-כך קל למצוא סט של BBS RS (לא בארץ, כן?) ולבנות אותם כמו שאתה רוצה או לקנות באינטרנט כבר בנויים בצורה מושלמת, טום בחר בנתיב הפחות מוכר והלך על הג'אנטים האהובים של חובבי BBS, ה-RF. חישוקי 5 צלעות יפיפיים האלה היו לפייבוריטים מתוך הליין של היצרן הגרמני, אבל למרות זאת היה נדיר לראות אותם בכמויות כמו שרואים את ה-RS או RM בימינו. טופ החליט "ללכת על רחב או ללכת הביתה" ורכש סט של RF במידות 17X8.5 ו-17X9.5 עם אופסטים מושלמים, 26 ו-13 בהתאמה. 







כפי שהוא רצה, טום משאיר את חותמו בסצנת פולקסוואגנים כל פעם שהוא משחרר את האוויר החוצה. במציאות המכונית הזאת פשוט מדהימה, והיא לא רק מסובבת ראשים. היא ממש מושכת תשומת לב. עם תוכניות עתידיות של טום לחורף הקרוב, לא יהיה קל במיוחד להתעלם מהפרנהייט GLI צהובה...





מקור: Canibeat

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה