תכירו את פרדריק, הוא הבעלים של ה-180SX היפיפיה הזאת שאתם מסתכלים עליה. פרדריק הוא משוודיה ואנחנו שמחים להציג את אחת המכוניות שלו אצלינו בבלוג. ניסאן 180SX שנת 97 הזאת פשוט צורחת "תשומת לב" עם צבעה הצעקני והסטאנס המאיים. אבל בכנות, אנחנו לא מתכוונים לשבת כאן ולבזבז את זמנכם היקר בלשכנע אתכם למה עליכם לאהוב את הרכב של פרדריק, כמו שאנחנו אהבנו. במקום זאת, אנחנו נראה לכם מספר תמונות שלה לפני שנציג את רשימת המפרט שלנ באורך קילומטרים בתחתית העמוד.
מכונית של פרדריק בנויה היטב, בכל ההיבטים ומצבה נדיר למדי. אקזמפלר כל-כך נקי ושמור של הדגם הזה מאוד קשה למצוא. כולנו יודעים זאת. לרוב זה מגיע עם מדבקות מוגזמות, אזיקונים בפגושים מרוסקים..אפשר להמשיך לנצח. אל תבינו אותנו לא נכון, אנחנו לא מלכלכים על כל אלה כי הרי זה חלק מהסצנה שאנחנו כל-כך אוהבים. אנחנו פשוט מציינים שמכונית מסוג זה ובמצב כזה זה עוף נדיר וזה בהחלט מעלה חיוך על פנינו. מתחת למכסה מנוע ממוקם לו SR20DET עם טורבו RS3860. לניסאן הזאת יש מספיק כוח בשביל לגרום לצמיגים לעשן בטירוף ולנסוע על הצד. אל תשכחו, רשימת המפרט עוד לפנינו.
חישוקי SSR Professor SP1 שלובשת ה-180SX הזאת הם במידות 18X10 ו-18X11 עם צמיגים 225/40/18 ו-255/35/18. פרדריק אומר שבחירת הקוילאוברים נפלה על הסט של Tein SuperDrift והם אלה שהנמיכו את הרכב לגובה שאתם רואים. אבל זה לא נגמר רק בזה, רשימת התוספות והשיפורים שלו מתפרסת למס' עמודים.
האחראי למראה ועיצוב האגרסיבי של המכונית הוא הקיט של URAS, שכולל פגוש קדמי Type 4, פגוש אחורי וחצאיות צד Type S. כמו כן הכנפיים של הרכב הוחלפו לאלה של Origin, רחבים יותר עד 30 מ"מ מקדימה ועד 50 מ"מ מאחורה. ולסיום, ברכב הותקן מכסה מנוע וכיסויי פנסים ראשיים מקארבון וזוג מראות צד מקארבון גם כן תוצרת Craftsquare, שמשתלבים פשוט נהדר! עכשיו בואו נראה קצת תמונות של האינטריור הסקסי של המכונית, מה אתם אומרים?
אז כמו שהובטח קודם לכן, רשימת השיפורים והתוספות של ה-180SX של פרדריק:
Engine:
SR20DET
RS3860 Turbo
Torque Intercooler kit
Aluminium Expansion Tank
Torque Racing Aluminum radiator with two 10″ fans
Cusco High Pressure Radiator Cap
13-row oilcooler
AVS Oil filter relocation kit with internal thermostat
AVS Mag Power II Oil filter
Carbon fiber Sparkplug cover
Power Enterprice Air filter
Watertemp adapter goldanodized
HKS SSQV Style blow off valve
Blue silicon hoses
SR20DET
RS3860 Turbo
Torque Intercooler kit
Aluminium Expansion Tank
Torque Racing Aluminum radiator with two 10″ fans
Cusco High Pressure Radiator Cap
13-row oilcooler
AVS Oil filter relocation kit with internal thermostat
AVS Mag Power II Oil filter
Carbon fiber Sparkplug cover
Power Enterprice Air filter
Watertemp adapter goldanodized
HKS SSQV Style blow off valve
Blue silicon hoses
Drivetrain:
OEM Gearbox
Clutchmasters FX500 Race Clutch
Short Shift
LSD (Unknown brand)
OEM Gearbox
Clutchmasters FX500 Race Clutch
Short Shift
LSD (Unknown brand)
Exhaust:
Torque Downpipe
Torque Twin Frontpipe
Torque 100cells Racecat
Torque Catback System
Torque Downpipe
Torque Twin Frontpipe
Torque 100cells Racecat
Torque Catback System
Chassis:
Tein SuperDrift Coilovers
Torque Hardcore Series Adjustable Front Lower Arms
Torque Hardcore Series Adjustable Tie Rods
Torque Hardcore Series Tie Rod Ends
Driftworks Tension Rods, Modded
Torque Hardcore Series Adjustable Rear Traction Rods
Torque Hardcore Series Adjustable Rear Toe Rods
Torque Hardcore Series Adjustable Rear Camber Arms
Torque Hardcore Series Adjustable Rear Lower Arms
Ultra Racing Front Fender brace
Ultra Racing Front Strut brace
Ultra Racing Rear Strut brace
Ultra Racing Rear Upper brace
Tein SuperDrift Coilovers
Torque Hardcore Series Adjustable Front Lower Arms
Torque Hardcore Series Adjustable Tie Rods
Torque Hardcore Series Tie Rod Ends
Driftworks Tension Rods, Modded
Torque Hardcore Series Adjustable Rear Traction Rods
Torque Hardcore Series Adjustable Rear Toe Rods
Torque Hardcore Series Adjustable Rear Camber Arms
Torque Hardcore Series Adjustable Rear Lower Arms
Ultra Racing Front Fender brace
Ultra Racing Front Strut brace
Ultra Racing Rear Strut brace
Ultra Racing Rear Upper brace
Wheels:
SSR Professor SP1 3-piece wheels.
Front:
10″x18″ ET:+6
Rear:
11″x18″ ET:-1
SSR Professor SP1 3-piece wheels.
Front:
10″x18″ ET:+6
Rear:
11″x18″ ET:-1
Tires:
Front:
225/40-18
Rear:
255/35-18
Front:
225/40-18
Rear:
255/35-18
Blox Purple Anodized Aluminum lug nuts
Brakes:
Front:
OEM rotors, calipers and pads
Rear:
OEM rotors
Project Mu D1 Spec pads
Front:
OEM rotors, calipers and pads
Rear:
OEM rotors
Project Mu D1 Spec pads
Interior:
Carbon Fiber Door panels
Carbon Fiber Center console
6-point Rollcage
Powerails Seat rails
Bride Vios III Seats
Nardi Classic 330mm steering wheel
Takata MPH-341 4-Point harness
Glovebox and armrest retrimmed with Bride fabric.
Driftbutton Purple anodized
Steering wheel spacer Purple anodized
Proper+ Purple bubble shiftknob
HKS Turbo Timer IV
Defi Link Boost gauge
Defi Link Oil Pressure gauge
Defi Link Oil Temp gauge
Defi Link Water Temp gauge
Defi Link Control Unit 1
Bee-R Power Builder Rev Limiter
Gear’s Catchtank as wiper washer fluid tank, mounted on rollcage.
Carbon Fiber Door panels
Carbon Fiber Center console
6-point Rollcage
Powerails Seat rails
Bride Vios III Seats
Nardi Classic 330mm steering wheel
Takata MPH-341 4-Point harness
Glovebox and armrest retrimmed with Bride fabric.
Driftbutton Purple anodized
Steering wheel spacer Purple anodized
Proper+ Purple bubble shiftknob
HKS Turbo Timer IV
Defi Link Boost gauge
Defi Link Oil Pressure gauge
Defi Link Oil Temp gauge
Defi Link Water Temp gauge
Defi Link Control Unit 1
Bee-R Power Builder Rev Limiter
Gear’s Catchtank as wiper washer fluid tank, mounted on rollcage.
ICE:
Avant Headunit
Alpine STE-163A 3-way coax speakers
Avant Headunit
Alpine STE-163A 3-way coax speakers
Exterior:
URAS Type 4 Front bumper
URAS Type S Side skirts
URAS Type S Rear bumper
+30mm front fenders
+50mm Origin overfenders
Carbon Fiber Hood
Carbon fiber Headlight Covers
Craftsquare Carbon Fiber Mirrors
Projector headlights.
Blue Xion H4 Xenon-kit
URAS Type 4 Front bumper
URAS Type S Side skirts
URAS Type S Rear bumper
+30mm front fenders
+50mm Origin overfenders
Carbon Fiber Hood
Carbon fiber Headlight Covers
Craftsquare Carbon Fiber Mirrors
Projector headlights.
Blue Xion H4 Xenon-kit
Sponsors:
J-SPEC
J-SPEC
מקור: StanceNation
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה