יום שני, 19 בדצמבר 2011

Nissan 350Z - Personal Experience


Kam Aghtan הוא הבעלים של ה-350Z הזאת במשך 5 שנים האחרונות, ומיום הראשון הוא ביצע את כל השינויים ברכבו בעצמו, ללא כל נסיון קודם. בעוד שרוב האנשים מעדיפים לשלוח את המכוניות שלהם לסדנאות ומוסכים כדי שאלה יעבדו עליהן, קם רצה ללמוד את המכונית שלו מבחוץ ומבפנים.









הוא התחיל מטיפולים שגרתיים כמו החלפת שמן וכו', אבל מהר מאוד הוא נכנס לתחום הטכני יותר לאחר שחיידק השיפורים תקף אותו. ה-Z של קם היא הדיילי שלו והוא לוקח אותה לעתים קרובות לימי מסלול. הוא כבר ביקר בכל המסלולים המקומיים, כך שהוא לא שיפר את המכונית שלו רק לשואו. ברכב מותקן מגדש-על של Vortech וניהול מנוע, בנוסף לבלמים גדולים של Brembo וצמיגים בשרניים. הסט-אפ של ה-Z של קם הוא אידיאלי גם לכביש וגם למסלול, אבל כפי שכולנו יודעים - אין סוף לשיפורים.









ככל שזמני מסלול של קם משתפרים, ככה גדל התאבון שלו למתוח את הגבולות של רכבו. "ה-Z שלי התקדמה רחוק ממצבה המקורי, היא הפכה לטורפת מסלול בסופ"שים. אבל התשוקה שלי אליה לא דהתה, אני להוט עליה היום בדיוק כמו ביום שנפגשנו. רק אם יכולתי למצוא לעצמי בת-זוג שתוכל להחזיק את תשומת הלב שלי למשך זמן כה רב..", אומר קם. 







מפרט של ה-Z של קם:



Engine, exhaust and driveline
Vortech Supercharger V3 SCi Tuner Kit
Haltech Platinum 350Z
Bosch 720cc injectors & Walbro 255lt/hr fuel pump
Cosworth Intake Plenum
Tomei extractors
Fujitsubo Y-back exhaust
Nismo high pressure radiator cap
HKS Type-R Oil Cooler kit
Exedy cushioned button clutch and lightweight flywheel
Ingalls Engine Damper with JJR mounting kit
Nismo Oil Cap
Koyo 36mm racing radiator

Suspension and handling
KW Clubsport Coilovers
Whiteline sway bars
Summit strut brace
Cusco camber arms
Nismo braided brake and clutch lines
Project Mu HC+ front pads
Project Mu HC+ rear pads
Endless two-piece floating slotted discs
Cusco RS 1.5-way LSD

Interior
Pioneer Media Receiver
Pioneer monobloc amp
Polk front splits
Polk 10-inch sub
Defi Gauges; engine oil temp, oil pressure, water temp
Nismo GT500 Titanium shift knob
Bride Gias Sport driver’s seat
HKS AF/Knock AMP

Exterior
Topstage carbon modified Veilside version 1 front lip
Topstage carbon cannards
Topstage carbon modified side skirts
Chargespeed carbon rear-pods
Nismo carbon pillar garnish
Mini Antenna Thing
Buddyclub GT-Wang (track days only)

Wheels & Tyres
Volk Racing GT-C 19×8.5 +14 front, 19×10.5 +24 rear
245/35/19 Front, 285/30/19 rear

Volk Racing TE37 Super Lap 17×9 +22 front, 18×9.5 +22 rear
Advan A050 255/45/17 front, 235/35/18 rear

מקור: v2lab

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה