יום שני, 5 בדצמבר 2011

That Gentleman Swagger


כאשר חושבים על יגואר, בדרך כלל מדמיינים איש מבוגר, עם מקטרת וחליפה נוראית שיצאה מהאופנה עוד לפני שנולדנו (או את ג'רמי קלרקסון נוסע וצועק "ג'אאאגגגגגגג"). יגואר סדאן נחשבת לרכב של ג'נטלמנים שסתם יצאו לטייל, או לכיוון מגרש גולף הקרוב. טש מנקי (Tesh Monkey) חשב אחרת, הוא לקח את הרכב סלון היוקרתי, והפך אותו לרכב נמוך וקלסי עם הרבה יחס.








את היגואר המוזרה והמגניבה הזאת החליטו טש וחברו לבנות כדי להיות בין הבודדים (אם לא היחידים) שהם בעלי יגואר עם מתלי אויר. 
"חבר שלי, שנפטר השנה, פשוט דחף אותי לקנות את האוטו הזה, ואת כל החלקים לפני שעזב את העולם. הרכב הזה לזכרו. אומנם אנחנו לא הראשונים שעשו את זה, אבל היינו אמורים להיות הראשונים עם יגואר אייר-רייד, לא יודע אם הצלחנו באמת, אבל הרכב עולה ויורד". ולא סתם יורד, הוא פשוט דבוק לרצפה! 




כאשר הוא חשב על איזה עיצוב ללכת, טש לא יכל ללכת רק על כיוון אחד. עצם העבודה שהוא מתגורר בניו יורק, העיר עם הגיוון הכי גדול שיש, הוא הפך את היגואר הזאת לשילוב של כמה סגנונות. פנים הרכב משדר מראה קלאסי ויוקרתי עם נגיעות קטנות של JDM ורכבי VIP. צבע הרכב וכל הציפוי כרום נשארו כמו שיצאו מהמפעל, כדי להקנות לרכב מראה של old school פשוט ויפה, וכמובן מתלי האוויר שנלקחו מעולם ה-Euro. 




היגואר הזאת נהפכה להיות מאד מיוחדת, עם שילוב של נגיעות מסצנות שונות בעולם. טש הצליח להפוך את הרכב שלו לכזה שיגרום לצוואר שלכם להיתפס כשתראו אותו ברחוב. ובסופו של דבר, הוא הוכיח שלא משנה איזה רכב תיקחו, עם קצת מחשבה תצליחו לכמה פיות להיפתח. 







לכתבה המקורית: Canibeat

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה