כשאתם הולכים למפגשים, מדפדפים בפורומים האהובים עליכם או נכנסים לאתר מכוניות האהוב שלכם, אתם נתקלים במכוניות מכל הסוגים והמינים שמנסות למשוך תשומת לבכם ע"י צבעים זוהרים וצעקניים, גלגלים יקרים או שיפורי חוץ שונים. מדי פעם אתם מוצאים מכונית אשר באמת גורמת לכם לעצור לשניה ולהביט בה יותר מדקה אחת, למרות שאין לה את הצבע הצעקני הזה. במקום זאת, הבעלים של אותה המכונית בחר ללכת על מראה נקי ואלגנטי, והמוצר הסופי הפך למכונית שמושכת תשומת לב בזכות מה שהיא, בזכות העבודה והטוב טעם, ולא בגלל החישוקים בצבע ירוק נאון. דוגמה לכך זאת ההונדה S2K של צ'אז הובסטר, אשר בנויה באופן קפדני ביותר ובעלת מראה סקסי, בדיוק כמו שהוא רצה אותה.
לראשונה נתקלנו ב-S2K של צ'אז באחד הפורומים בארה"ב, אז היא הייתה די מקורית. סצנת הסטאנס המקומית הייתה עוד קטנה למדי, לכן צ'אז לא פעם נתקל ב"התנגדות" מצידם של הטהרנים של S2000 בזמן הבניה שלו. מה שמדהים בצ'אד, שלמרות כל ה"לא" שהוא שמע מסביב, הוא בנה את המכונית שלו בדיוק איך שהוא רצה מבלי להתייחס למה שאומרים כל השאר. איך שהמכונית יושבת כיום, היא ללא ספק תתפוס את העין שלכם, למרות שהיא שחורה לחלוטין, כאילו היא שייכת לבאטמן אשר קורע את הרחובות של Gotham City.
לא רק שצ'אז מחזיק ב-S2000 חולנית למדי, הוא גם ביצע את הפרוייקט הסטאנס שלו במקום איפה שהסטאנס היה נושא ללעג. בנוסף לזה, צ'אז הוא צלם די פעיל, הוא מצלם כל סופ"ש ואפילו לפעמים בימי חול, וזה בנוסף לעבודה הרגילה שלו. בכל מפגש מקומי שלא תלכו, תמיד תוכלו לראות את ה-S2K השחורה שלו מבצבצת בין שאר הרכבים ואת צ'אד עם מצלמה ביד.
רשימת התוספות ומפרט טכני של S2000 של צ'אד:
Interior
- Clean mounted H|GARMIN NUVI GPS
- Removed Sunvisors
- Pioneer Premier HU with IPOD Docking
- Custom Wrap on the Radio door
- Custom Short throw shifter with CR Shift knob
- “Ghost” Wired garage door opener into the Cruise buttons
- Custom Fiberglass Sub box molded to toolwell with a Clarion 10″ Sub
- Recessed into the floor
- Hard-wired Whistler Radar detector
- LED interior lights
Exterior
- APR AP1 Carbon front Splitter with stabilizerss
- Modified ASM IS Front Bumpers
- Dual HID Low and High Beamss
- LED Marker Bulbss
- Tinted headlightss
- “Cut” Hood Mod, DIY Vented hoods
- Custom Widebody flared front OEM Fenders. Fully removed body liness
- Mugen style Hardtop with upgraded 1/4″ Lexan back windows
- RX7 Chaser Carbon Side diffuserss
- Windows tinted 20%s
- Rear 1/4 panels fully gutted and re-seameds
- ASM IS Rear Flares (Specially installed with Rivi-nuts and Polisheds
- Buttonhead bolts for a clean and removable look)s
- Custom flared OEM Rear bumper to match flaress
- AP1 OEM Spoilers
- Tinted Tails
Wheels/Suspension
- Cobra-R Style Wheels 18×9 +22F and 18×10 +24R
- Nankang NSII 225/35/18F and 275/40/18R
- Front set at -2.2* Camber and rear at -2.75*
- Megan Track Coilovers
- NeoChrome SR48 Lugs
- OEM Exhaust Powdercoated Black
Engine
- Custom modified GREDDY Turbo Kit
- AEM EMS Engine Management
- RC 550 Injectors
- Walbro 255 Fuel Pump
- AEM Electric Boost Control Solenoid
- Powder-coated all piping, inter-cooler, and Spark cover Black
- Catless Stock Exhaust with an electric 2.5″ Cutout
מקור: Canibeat
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה