יום שישי, 13 בינואר 2012

Volkswagen Passat B2 Wagon - The Haves and Have-Nots


ג'יימס וואלאס מאנגליה מחזיק במכונית שרבים היו חולמים עליה. זוהי פולקסוואגן פאסאט 1.8CL וואגון אשר עוצבה בצורה נקיה ועדינה והונמכה ע"י מתלי אוויר של Havair הממוקמים בהייסטינגס, אנגליה והיא בהחלט ראויה להיות חלק מאוסף מכוניות של מישהו. 





עם מראה נקי כפי שזה נראה היום, הפאסאט הזאת לא תמיד נועדה לגדולות. ג'יימס נאלץ להציל אותה מפני מגרטה עוד לפני שהוא התחיל אפילו להזמין חלקים עבורה. הבעלים הקודמים הייתה אישה מבוגרת אשר אמרה לג'יימס שהיא כבר לא מסוגלת לנהוג במכונית הזאת ושהיא חייבת להיפטר ממנה. שבורת לב מהעובדה שהיא צריכה למכור את המכונית, היא קיבלה רק הצעה אחת אשר הגיעה ממגרש גרוטאות המקומי, אשר היו מוכנים לקחת את המכונית תמורת סכום עלוב של 250 פאונד. זה היה המצב עד שהגיע ג'יימס. 



שבועיים של משא ומתן מתוח שבועיים לאחר מכן, ג'יימס סוף סוף יצא בפאסאט עם רק 22.450 ק"מ על השעון. הצלה מעולה! ההזמנה הראשונה בתהליך הבניה אחרי נקיון ייסודי הייתה של סט חישוקי Fuch בקוטר 17" ראויים מספיק בשביל להגיש בהם ארוחת ערב. 





אחר-כך הדברים רק השתפרו. מתלי אוויר קדמיים של Havair וכריות אחוריות של Firestone גרמו למכונית לבלוט מהשאר. בבגאז' התמקמו מדחס ViAir 380c ומיכל אוויר בקיבולת של כ-13 ליטרים, אשר נתנו למכונית סטאנס מכובד, במיוחד בחניות. 



לג'יימס יש עוד כמה תוכניות עבור עונת מפגשים הקרובה, אשר כוללות השתלת מנוע 1.9 ל' טורבו דיזל עם 130 כ"ס. בחור נקי ומסודר כמו ג'יימס באמת זכה לברכה בכך שהציל את ה-B2 הטהורה הזאת לפני שהיא הותכה לתוך חומרי גלם. בסופו של דבר הוא הוכיח כי עם קצת התמדה והרבה עבודה קשה, דברים גדולים יכולים לקרות לכל אחד!





מקור: AirSociety

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה