ללא כל ספק, היא אחת המכוניות הפופולריות ביותר בסצנת השיפורים בכל רחבי העולם. מה שככל הנראה הופך את הסיביק לכל-כך פופולרית זה עיצוב הצעיר והספורטיבי וכמובן גם הפונקציונליות שלה, אבל חשוב יותר - האמינות שלה. ככל שסיביק צברה יותר ויותר פופולריות עם השנים, יותר ויותר חברות אפטרמארקט הקדישו למכונית הזאת תשומת לב. בקיצור, מבחר מוצרי אפטרמארקט גדל ברמות כאלה, שזה התחיל לקבל תשומת לב שלילית עם כמה מהחלקים, שיושמו על ידי בעליהם.
חלקים לא שימושיים הפכו לסוג של סרטן בקרב משפרי סיביקים. זה הפך לתופעה כל-כך מגוחכת, שכל רכב מסוימים נראו כאילו הם לא יוצרו בגבולות של כדור הארץ וחלקם אף נראו כאילו היו מוכנים לשיגור אל תוך האטמוספירה.
הרצת זמן לימנו - כן, סיביקים כאלה עדיין קיימים. אבל הודות לעידן בו מושג Clean לקח חלק מאוד חשוב בתהליך העיצוב, קמה לה סיביק אחת ועלתה מעל כולן כדי לצחוק אחרונה.
מבפנים ומבחוץ, ה-SiR של חואנג מציגה אך ורק נקיון ופונקציונליות. עם חלקי קארבון הזורמים לאורך הצד החיצוני של המכונית, חישוקי Mugen MF10 אותנטיים מקנים לה סטאנס אגרסיבי, וכנף אחורית מקארבון של J's Racing פשוט נראים מושלם עליה.
רק תבקשו ואתם מיד תגלו שגם מתחת למכסה מנוע יש כמה הפתעות. יחידת כוח המקורית של ה-SiR "הושלחה" לפח לטובת K20Z. תשומת לב לפרטים הקטנים בתא המנוע באה לידי ביטוי בברגים ואומים של Mugen ו-Baller.
ממשיכים עם תשומת לב לפרטים, ה-SiR של חואנג זכתה בשדרוג של מערכת מתלים מהטופ של הטופ, מה שהופך כל סיביק אחרת בסביבה ללא רלוונטית. היא נוסעת על קוילאוברים Tein Flex עם EDFC ומוטות מרובים, מה שמצביע על כך שחואנג מאוד חרד לגבי האחיזה והאיזון.
האינטריור של הסיביק הזאת מטורף בדיוק כמו שאר המכונית. בפנים תמצאו זוג מושבי Bride Vios וחלקים שונים של EK9 Type-R, כולם במצב מושלם. מערכת סטראו ברכב תגרום לכם לרצות לצאת לנסיעה הכי ארוכה.
עם סיביק כזאת, שמשופרת בטוב טעם ומלאה בתוספות ושדרוגים פונקציונליים, אנחנו מורידים את הכובע בפני אנשים כמו חואנג שיודעים בדיוק מה כל העניין בסצנת השיפורים. דרך כל השלבים והדורות של סיביק, חואנג אימץ את הטוב ביותר מכל תקופה וה-SiR קופה שלו מציגה את זה היטב. בעידן שבו נקיון ופונקציונליות זה מה שחשוב, הסיביק של חואנג "עולה על הבמה" ומעלה את הרף עבור כולנו.
מפרט טכני ורשימת התוספות בהונדה סיביק SiR:
|ENGINE
06 K20Z
Hasport engine mounts
Js racing valve cover
Js racing oil catch can
Js racing oil cap
J's racing throttle body
J's racing baffled oil pan
Tabata radiator
Tabata radiator cap
Exedy hyper single clutch/flywheel
Quaf LSD
DC race header
T1R 63mm cat back
H-Racing Cold air intake
RBC Intake manifold
Hondata K-pro
AEM fuel rail
AEM fuel pressure regulator
Tein hood dampers
Carbing cooling plate
Spoon carbon spark plug cover
Spoon radiator stays
Mugen bolts
Baller bolts titanium bolts
|SUSPENSION.AND.WHEELS
Tein Flex coilovers with EDFC
Js racing front strut bar
Spoon rear strut bar
Spoon front tie bar
Spoon rear tie bar
Alex c-pillar bar
H-Racing Rear truck bars
Function 7 LCA
DC2 front sub frame
DC2-R front sway bar
DC2-R rear sway bar
EK9 type R 5 lug conversion
Mugen MF10 16x7 42
Toyo T1R 205/45/16
T1R titanium lug nuts
|BRAKES
Spoon twin block calipers
Brigs brake pads
Brembo rotors
Goodridge stainless steal lienes
|EXTERIOR
VIS carbon hood
VIS carbon truck
VIS carbon lip
VIS carbon splitters
VIS carbon canards
Spoon carbon mirrors
J's Racing carbon GT wing
J's Racing front and rear tow hook
Spoon wiper blades
OEM optional rear lip
OEM optional fog lights
Ek9 type R headlights
EK9 type R grill
JDM EK9 window visor
6000K HID
|INTERIOR
Bride vios 3 bucket
Bride brix 2 recliner
Bride rails
Bride fabric door panels
Bride fabric rear seat
Takata harness
Takata shoulder pads
EK9 type R cluster
EK9 type R console
EK9 type R boot
EK9 type R red carpet
Ek9 type R floor mats
Momo tuner steering wheel
Momo steering hub
T1R quick release
Spoon titanium shift knob
|I.C.E
Clarion double din DVD player
Alpine RCA wires
Alpine V12 F550 4ch amp
Alpine V12 MR501 mono amp
Alpine 12inch type R sub
Alpine 7 inch monitor (in trunk)
Alpine type R speakers
Tsunami capacitor
מקור: illmotion
עדיין ערסית. קשה מאוד למחוק את המוניטין ולנקות את התדמית שייצרו למכונית הזאת הבעלים. וכמו שרואים, זה לא רק בארץ.
השבמחק