יום שבת, 26 במאי 2012

808 ALL DAY


מה אתם יודעים, הוואי שוב חזרה לאור הזרקורים! הפעם אנחנו נסקר אחת ה-EG האצ'בק הנקיות מהאיים (עד כמה שידוע לנו). זאת אחת מאותן הבניות שלוקח כמה שנים כדי להשלים, דבר אחד בכל פעם. עם זאת, עם התשוקה של התושבים המקומיים למכוניות שלהם, אנחנו לא נתפלא אם ג'וש (הבעלים) יעצור כאן. בהשראה מפורומים אינטרנטיים, מגזינים ופחות או יותר כל בלוג של הונדה, מטרתו של ג'וש הייתה להבליט את עצמו משאר ההונדות בהוואי. האם הוא הצליח? אנחנו חושבים שכן. גלגלו למטה כדי להעיף מבט מקרוב על EG סופר נקיה הזאת.





לא משנה אם אתם בעניין של הונדות או לא, אנחנו בטוחים שאתם יכולים להעריך מכונית נקיה כשאתם רואים אחת כזאת. רוב המכונית מהוואי שאנחנו מפרסמים כאן מצוידות בחלקים איכותיים/מקוריים בלבד. הדבר תקף גם לגבי ההונדה של ג'וש, מגלגלים ועד לבודי, הכל כאן צועק "איכות"! תראו את הסרטון למעלה.



מלפנים ג'וש הוסיף ליפ אגדי BackYard Special Carbon Kevlar. כמו כן הוא החליף את המראות המקוריות והנפוצות בחדשות של Vision Technica Type TC והוסיף כמה נגיעות של JDM, כגון פנסי חזית ואיתותים קדמיים, בקליות אחוריות ומגני שמש, הכל JDM. לבסוף, הוא סיים את המראה עם הוספת ספוילר אחורי של BackYard Special Carbon Kevlar. החלק הזה הוא סיפור אהבה/שנאה, שלמדנו לאהוב עם הזמן. מה איתכם?


בתחום ההשעיה, ג'וש הלך על קוילאוברים של Function Form type 2, בליווי של כמה תוספות כגון ציריות של Function 7, תוטות תת שלדה מלוטשים של ASR ולבסוף קיט קאמבר קדמי ואחורי של BLOX, כדי להבליט את הגלגלים האגרסיביים. מדובר כאן בסטאנס מעולה לרכב הספציפי הזה ואנחנו לא היינו משנים בו דבר.


אם אנחנו לא טועים, זו פעם הראשונה שאנחנו מפרסמים כאן מכונית עם הגלגלים של JLine, הם נקראים SDMSL2 וכאן הם במידות 16X8 קדימה ו-16X9.5 אחורה. די אגרסיבי ל-EG עם כנפיים מקוריות בלי ניפוחים (כפי שזה נראה), במיוחד בחלק האחורי. הם עטופים בסט צמיגים של Falken Ziex ZE 912 במידה 205/40/16!



פנים הרכב די מגניב גם. המכונית עברה הסבה מלאה לגרסת יובל של EG6 SiR, כולל לוח השעונים. דבר נוסף שג'וש שינה באינטריור, זה גלגל ההגה של MOMO ומוטות X (ועוד כמה אחרים) של Miracle, שתראו בתמונות בהמשך.


תא המנוע די נקי, לא ככה? צינורות רדיאטור מוחבאים, כמה תוספות קטנות של Wilwood, תושבות מנוע Hasport ועוד..מנוע כרגע מקורי, אבל כמו שאמרנו בהתחלה, אנחנו די בטוחים שזה לא ישאר ככה להרבה זמן. נצטרך לחכות ולראות.


















מפרט טכני ורשימת התוספות:

Wheels/Tires/Suspension
Function Form type 2 full coilovers
Function 7 control arms
ASR polished subframe brace
BLOX front and rear camber kit
Jline SDMSL2
FRONT 16X8
REAR 16X9.5
Falken Ziex ZE 912
205/40/16

Exterior
Vision Technica Type TC mirrors
BYS carbon kevlar front lip
BYS carbon kevlar rear spoiler
JDM headlight/corners
JDM tail lights
JDM window visors

Interior
Momo steering wheel
EG6 SiR anniversary edition interior
EG6 speedometer
Miracle X Bar with all optional bars

Engine
Shaved Bay
Tucked radiator lines
Wilwood brake booster
Wilwood clutch reservoir
hasport motor mounts
rywire tuck harness

מקור: StanceNation

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה