יום שלישי, 29 במאי 2012

Cool Story Bro!




תכירו את סטפאן בחור צעיר מפלורידה, כמו שבכל אחד מהסיפורים שלנו נפל במלכודת האהבה לסצנת הרכבים, וגם הרכב שלו שהיה מתוכנן להישאר מקורי קיבל כמה שידרוגים. 




אבל אנחנו לא נחפור יותר מידי, ופשוט ניתן לו לספר את הסיפור המלא:
"כאשר קניתי את הרכב לפני כ6-7 חודשים תיכננתי להישאר איתו כמו שהוא חוץ מזוג ספייסרים כדי שהגלגלים יראו כמו שצריך. הכל התחיל מכמה שיפורים קטנים פה ושם. וו גרירה וכמה מדבקות, ומבחינתי האוטו היה פשוט מושלם ומוכן לצאת לדרכו החדשה. לאחר כמה חודשים ראיתי מישהו עם ב.מ.וו 335i נמוכה והחלטתי שאני חייב לפחות להחליף את הגלגלים שיש לי, גיליתי שהחנות CCW נמצאת כמה רחובות ממני, וכאשר הגעתי פגשתי את דן. מדדנו כמה סטים כדי לראות מה יתאים לרכב שלי הכי טוב ולאחר 3 שעות של התאמות ומדידות הזמנתי לי סט חדש. החלטתי שלא יצא לי לראות הרבה ב.מ.וו 335i נמוכות אז רציתי להיות בין הראשונים שעשו זאת. אז התקשרתי לדן ודיברתי עם החבר שלו פט מחברת BC Racing וביחד הצלחנו לבנות סט של בולמים קפיצים הכי נמוך שמישהו אי פעם ראה. הבולם ממש קטן, הקפיצים ממש קטנים. וכאשר הם הורכבו על האוטו והאוטו פשוט היה על הריצפה הייתי מאוד מרוצה ממנו. בהחלט ה-335 הכי נמוכה שיצא לי לראות."











ותוכניות לעתיד?
"אני מתכנן למכור את הרכב בקרוב, אני לא יודע מה אני מתכנן לרכב הזה בעתיד, אני יודע בוודאות שאם אני לא אמכור אותה בקרוב הרכב יעבור קצת שידרוגים מבחינת הניהול והצנרת".

שינויים שנעשו ברכב:
מבחוץ:
F1 Ceramic Tint
Color Matched side markers
Red JL-Motoring tow hook
Black Kidney Grills
OEM BMW roof racks
Black painted bottom fog grills
RPI Air Scoops
LUX H8 V3 angel eyes
HID yellow fogs

גלגלים ובולמים:
BC Racing Coils
Shortened front springs
Shortened rear shocks
BC camber plates
HP Autowerke upgraded Tie Rods
CCW Classics (street version) Full Swiss
No center caps
Full polish
Front: 18×9 et25 Dunlop Direzza 225/40
Rear: 18×11 et25 Dunlop Direzza 265/35
Muteki (pink) Lug nuts
Turner gas slotted replacement front and rear
Hawk HPS pads
Vorshlag stud conversion

פנים הרכב:
LED Door Lighting
Factory Interior

נלקח מ:i love driving slow

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה