כולנו זוכרים את המכונית הראשונה שהכניסה אותנו אל הסצנה, אחת שלימדה אותנו לפרק חלקים ולהרכיב בחזרה, לסובב כמה ברגים בבייבי החדשה שלנו, כדי שנוכל להגיע לאחד המפגשים עם קצת גאווה. בילינו שעות מכוסים בזיעה, מגרדים את הראש ומקללים בזמן שעבדנו על "דף ציור ריק" הזה כדי להפוך אותו למסובב ראשים בכל מקום שהיינו הולכים. חלק מאיתנו עברו לפרויקט אחר או אולי החליטו לשדרג משהו כדי שזה יתאים לסגנון שלהם או טעם מסוים, בזמן שאחרים "נתקעו" עם אותה הפלטפורמה כדי להגיע למטרות שלהם.
אנטוני מלסה והמאזדה מיאטה MX5 שנת 2005 שלו...במקרה הוא אחד מאותם האנשים שמחזיק במכונית שלו מהיום הראשון שלו בתחום המכוניות, הוא עבד עליה הרבה והיא בתמורה עזרה לו להשתלב בסצנה, אותה אנחנו כל-כך אוהבים, יחד עם כל הדברים השליליים שבה. מהתחלה, המטרה העיקרית של אנטוני עם המיאטה שלו הייתה להפוך אותה למסובבת ראשים, אבל שתעניק לו גם הרבה כיף שהוא יתעורר במצב רוח למסלול. אנטוני בקלות השיג את המטרה הראשונה שלו, כאשר ה-MX5 הזאת זכתה בהמון תשומת לב באירוע Auto Combine בתחילת השנה.
מיאטה פשוטה ונקיה הזאת כוללת סט של CCW LM20 מלוטשים, אשר מתאימים מעולה לבתי הגלגל שלה. אף על פי שאנטוני הלך על סט אגרסיבי יחסית, זה לא קיצוני ברמה שהוא צריך להיזהר בניסעה רגילה או בסיבובים. הוא בנה מכונית עם סטאנס מרשים, אבל יחד עם זאת היא מסוגלת לשלוף ציפורניים ולהציג גם ביצועים. אנחנו יודעים שלחלק מכם זה ישמע אבסורדי (סטאנס יחד עם הביצועים...?) אבל אפילו עם האופסט הנמוך, הצעד הבא של אנטוני עם המכונית זה להשקיע יותר ב-GO כדי שזה יתאים ל-SHOW שלה וזה ממש לא חסר לה.
מהתחלה אנטוני הקדיש את עצמו למיאטה שלו ולסצנה כולה, אותה הוא ממש אהב. למרות כל הקשיים בדרך, לילות ללא שינה (מוכר לכם?), הוא הצליח להגיע להישג ראוי לשבח. כמה ימים בלבד אחרי היציאה מבית החולים, רנטוני קפץ לתוך המיאטה שלו ועשה נסיעה של 8 שעות לסנפורד, פלורידה, לאירוע Simply Clean 3. אה, הסיבה לביקור בבית חולים...סה"כ ניתוח לב, לא ביג דיל או משהו כזה.
מפרט טכני ורשימת השיפורים:
Performance
- Flyin’ Miata Full Throttle Body Intake System
- Flyin’ Miata Boost Gauge
- Flyin’ Miata Boost Controller: Daily 10 psi
- Flyin’ Miata Downpipe
- Custom 2.5 Straight Pipe Exhaust
- Magnaflow High-Flow Cat
- Turbosmart BOV
- Walbro Fuel Pump
- Large FMIC
Suspension/Grip
- Koni Yellow’s
- Ground Control Coil Conversion
- New Bumpstops
- Custom Order CCW LM20′s 16×9+6f 16×9.5+0r
- Gold ARP Hardware
- Polished A/c Lines
- Jcaps Coolant
- Oil And Dipstick Covers
- Techtonics Dual Borla Exhaust With Turn Down
Misc.
- Paint Matched Hardtop
- Project G: Wing
- Harddog Hardcore Double Diagonal Rollbar
- Trackdog Racing Air Splitter
- Xenon HID 6k Crystal White
- Project Kic’s r40 Neo Chrome with locking lugs
מקור: Canibeat
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה