יום שישי, 22 ביוני 2012

Its Not Easy To Being Green


בואו נודה בזה: אנחנו יכולים לומר שכולנו אשמים בכך שנותנים שמות למכוניות שלנו. בחור בשם איאן לוקלי מבריטניה הוא אשם בדיוק כמו כולנו. הוא קרא ל-GTI MK5 המדהימה שלו קרמיט (Kermit) ואנחנו מניחים שזה מסיבה טובה. היינו אומרים שצביעת המכונית הוא הרמז הגדול ביותר בנוגע לשאלה מדוע הוא נתן שם למכונית שלו. כאשר MK5 הוצגה בשנת 2006, לאף אחד לא היה צל של ספק שלמכונית הזאת יש טונות של פוטנציאל, פשוט היה קשה לראות את זה כי הפלטפורמה הייתה חדשה מדי. גם 6 שנים לאחר השקתה, נראה שהדור הזה הוא הפופולרי ביותר בקרב משפרי פולקסוואגנים עד כה, הוא החזיר את רוח ה-GTI המקורית, אבל זה בהחלט נראה שונה מאשר בדורות הקודמים. מר' לוקלי בנה מכונית איכותית והנה הסיפור שלו.





כמו שכבר הבנתם, איאן לוקלי הוא במקרה האיש בר מזל שבבעלותו ה-GTI המדהימה הזאת. כאשר איאן אינו מציג את יצירת האומנות שלו, הוא מבלה את זמנו בעבודה כטכנאי HGV ומעביר זמן איכות עם חברתו ג'נט. שעות של עבודה ותשומת לב לפרטים הקטנים, כל זה רחוק מבינוניות; החל מצביעת כלוב ההתהפכות בצבע הרכב ובחירת הצבע המוזר; זה פשוט עובד. למכונית של לוקלי יש הרבה מהיורוסטייל וזה בלשון המעטה. מהגלגלים BBS RS, מתלי אוויר, צביעה כללית בגוון שאינו OEM ופנים הרכב בהשראת ספורט מוטורי/יוקרה, ה-GTI הזאת ללא ספק מרשימה את קהל היעד שלה.

"BBS RS, הדרך היחידה להרשים!"



כפי שהוא מנסח זאת: "עברייני מקלדת הם המבקרים הכי גדולים שלי."



לעין בלתי מנוסה, המכונית הזאת נראית כמו רוב GTI עם מתלי אוויר, אבל הכנפיים הרחבות זה מה שמבדיל אותה מכל השאר.



איאן טוען שה-MK5 שלו היא הראשונה באנגליה שזכתה למראה כזה. רק מבט מקרוב יכול להגיד שהרבה זמן ועבודה קשה הושקעו בהרחבת הכנפיים בצורה מושלמת, כדי להכיל את ה-BBS שלו; כאילו הם נועדו להיות שם מלכתחילה. מלבד הגלגלים המדהימים ועבודת פחחות יוצאת מן הכלל, יש משהו אחר שתופס את תשומת הלב שלך...הצבע; הוא פשוט מהמם! זה רחוק מלהיות צבע OEM של פולקסוואגן, אבל זה בהחלט נראה יפה, הולך ממש טוב עם הנושא הכללי של המכונית.



אבל לא רק החיצוניות זכתה לתשומת הלב של איאן, גם האינטריור שלו השתתף במסע השיפור הזה. גם שם הכל מאוד בולט לעין, החל ממושבי באקט של Recaro, רתמות מרוצים של OMP, נגיעות של קארבון פיבר, כלוב התהפכות ועד לגלגל ההגה של MOMO. אבל זה לא היה פשוט, איאן החליט שרק לקנות, להתקין ולהכריז על הנצחון זה לא מספיק בשבילו, הוא בחר כל חלק וחלק בקפידה כדי שהכל יתאים להכל ושתתקבל תמונה כללים יפה. הוא ריפד את ה-Recaro בעור שחור עם חלקים מרכזיים מזמש, גם דיפוני הדלתות רופדו באותו הגוון כדי להתאים למושבים. כשאתה מסובב את הראש לכיוון החלק האחורי של המכונית, אתה מזהה שאין שם מושבים אחוריים, במקומם תמצאו מיכל אוויר של כ-20 ל' ומדחס, כדי לגרום לילד הרע הזה "לשבת" יפה.



עושה רושם שאיאן לא פספס שום דבר ושום חלק בבניית הפולקסוואגן שלו. הכל נראה כל כך טוב במכונית הזאת, כל הכבוד לאיאן! לא כל יום נתקלים במכונית שעברה שיפור בכל תחום ותחום.


אבל איאן לא היה היחידי שהקדיש את הזמן לבניית המכונית. הוא מבקש להודות ל-TUK Customs שעזרו לו בבניית המכונית. כפי שניסח זאת, "עברייני מקלדת" הם המבקרים הכי גדולים שלו. בשלב מסוים, כל אחד שבונה מכונית יפה נאלץ להתמודד עם סוג כזה של "מבקרים", אבל רק החזקים יוכלו להתעלם מכל הקנאים והדעות השליליות שלהם ולהצמד למטרה שלהם.


מכאן, איאן מתכוון רק להפוך את המכונית לטובה יותר ולהביא אותה לשלב הבא (אנחנו לא יכולים לחכות כדי לראות את זה) ואם הכסף לא היה מהווה מכשול, הוא היה מוסר את המכונית לגרג האוול, צבעי בריטי, כדי שיוכל לעבוד עליה ולעשות את הקסם שלו.

כפי שאיאן תמיד אומר: "BBS RS, הדרך היחידה להרשים!"

מקור: Euromedian

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה