בכל פעם שיוצא דור או דגם חדש, תמיד זה מביא לאותה ההתגובה. יש כמה הרפתקנים שמיד נכנסים לעניינים, ויש את כל השאר, אשר לא מצליח להתחבר למשהו חדש מהתחלה. החלק הראשון הם אלה שמשכנעים אותנו, את השאר, לקבל את העיצוב החדש, את המנוע החדש ומה לא. אני מודה, אני לא משתייך להרפתקנים האלה, אבל אני כן אוהב לשבת בצד בחיבוק ידיים ולראות את היצירותיות של אלה שכן - לדוגמה, מייק זימי. ככל הנראה, זה צריך להיות אחד הרכבים שישכנע אותי של-MK6 יש פוטנציאל גדול כדי להוסיף משהו חדש לסצנת פולקסוואגן.
אולי ההבדל הגדול ביותר של MK6 היה בעיצוב שלה. קווים המעוגלים של MK5 כבר נעלמו והוחלפו בקווים חדים ומלוטשים. למרות שעיצוב החדש עבר לא מעט שינויים, למייק היו עוד כמה רעיונות נוספים בראש. הגרסה "שלו" ל-GTI כוללת ליפ יורו, גריל של ג'טה ספורטוואגן, מראות צד אירופאיות, השחמת חלונות ב-20%, בקליות מושחרות של גולף R וגריל תחתון חדש שעוצב במיוחד עבורו על ידי Dorbitz Design. מייק גם החליט לצבוע את הגג ואת המראות בקוד צבע L041, עוד גוון שחור של VW.
כל מה שהוזכר למעלה בקושי משקף את היקף העבודה שנעשתה במכונית של מייק, אבל עכשיו אנחנו עוברים לחלק האהוב עלינו - סטאנס. מייק נוסע עם גלגלי DP Motorsport AMP עם אמצע וברגים מצופים בנחושת וליפ מלוטש. הגלגלים יושבים מושלם בעזרת מתאמים שיוצרו במיוחד עבורו, כדי להתאים את ה-17X8 הקדמיים וה-17X9 האחוריים שלבושים ב-Falken 512 לבתי גלגלים. אבל כפי שאתם בטח יודעים, גלגלים זה כלום מבלי הנמכה ראויה, לכן מייק התקין בולמי Airlift XL מקדימה וכריות Slam Specialty SS-5 עם בולמי Airlift בחלק האחורי. הוא בחר להתקין מיכל אוויר דק של כ-20 ל' עם צינורות ¼”, סעפות של Easy Street, מדחס ViAir 444C ובקרת זרימת האויר של Bag Riders.
ואם כל זה לא היה מספיק, מייק השקיע עוד קצת במכונית שלו. כעת ה-GTI נוסעת עם תוכנת ניהול של APR סטייג' 2, דאונפייפ 3" של APR, בקרת שיגור (ווט בוקס) של N2MB, פורק לחץ של Revision D, שורט שיפטר של VF Engineering וקיט יניקת אוויר קר של APR Carbonio.
בעיצוב המכונית שלו, מייק חשב על כל פרט ודבר, והוציא לפועל את הרעיון שלו בצורה מושלמת. אני בטוח שהמכונית של מייק (ובטח יש עוד כמה) תשכנע אתכם לחבב ואולי אפילו לאהוב את הדור השישי של גולף, כפי שזה קרה לי.
מקור: KlutchRepublik
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה