"אני רוצה לגרום לאנשים לתהות האם היא סטטית או עם בולמי אוויר", זה מה שאמר ברנט הנסון מצ'יקמאוגה, ג'ורג'יה. כל מה שברנט רצה לעשות זה להפוך את האקורד '02 היומיומית שלו למפילת לסתות, וזה בדיוק מה שהוא עשה.
כשהוא רכש את האקורד שלו מיד אחרי התיכון, לא היו לו תוכניות להנמיך אותה. עם זאת, הוא ראה שרוב החברים שלו הנמיכו את המכוניות שלהם והוא כל הזמן ראה פרויקטים מדהימים בפורומים רבים. לאט אבל בטוח, ברנט נדבק במחלת הפיטמנט והתחיל בתהליך שבסיום אמור היה להביא את האקורד שלו לסטטוס ה-neck breaker, כפי שהיא היום.
ברנט נפגש עם הצלם של Canibeat בשעות הבוקר המוקדמות של סופ"ש אי שם באטלנטה, כדי לצלם את המכונית ולפטפט קצת על התוכניות העתידיות שלו. הם התיישבו ליד החלון בבית קפה כאשר המכונית עמדה מול העיניים. בזמן שתיית הקפה, מאט (הצלם) לא יכל להתעלם מהמבטים שאנשים דפקו על האוטו של ברנט, הם פשוט עצרו והתכלו על המכונית. כאשר אתה רואה ושומע בן אדם זר לחלוטין מסתכל על האוטו שלך ואומר "וואו", זה נותן לך תחושה מסוימת של הישג.
להחליט לאיזה כיוון ללכת עם הבניה היה די קשה עבור ברנט. הוא נקרע בין המראה הנקי בסגנון VIP לבין המראה בהשראת מסלול מרוצים. בסופו של דבר, הוא החליט לעשות את גרסתו על ידי המיזוג בין שני הסגנונות.
סט קוילאוברים Function & Form Type I היה הראשון ברשימת to do שלו, אליהם נוסף סט גלגלים Euroline DH של Work במידות 18X9+25 ו-18X10+25, שהקנו למכונית פיטמנט מרשים. בתחום הפליטה הוא הוסיף אגזוז של Tenabe Medallion touring כדי להוסיף לאקורד נהמה מסוימת בזמן השיוט או כאשר הרגל שלו הופכת פתאום לכבדה. אחרי זה ברנט התמקד בבודי של המכונית. הסבת פרונט של סדאן מודל 98-00 בנוסף לפנסי Morimoto Mini H1 עם פרוג'קטורים הפכו את החזית ללא פחות ממדהימה. הבא בתור היה ספוילר עליון מקרבון תוצרת AIT Racing ובודי קיט מושלם מדגם W-Type תוצרת Wings West. תא מטען מוחלק לחלוטין השלים את החלק החיצוני ויצר מראה אלגנטי ומאוד ייחודי.
למעשה כל הבודי קיט היה בנוי לגרסת סדאן של האקורד, זה דרש לא מעט עבודה של התאמות כדי שזה יישב יפה על הקופה. על העבודה המצוינת של חיתוכים, התאמות, כיפופים ושאר הדברים שנעשו עם הבודי קיט, ברנט רוצה להודות לסדנת Shannon Born Street Machines, בזכותם זה יושב ונראה טבעי על המכונית.
פתיחת דלת נהג תופסת אתכם לא מוכנים, אחרי שמתקגלים למראה החיצוני, נקי, נמוך ורחב. המכונית מצוידת במושבים אחוריים הרוסים לחלוטין ובאקטים קדמיים Recaro DC5. גלגל ההגה עמוק תוצרת NRG יחד עם מנגנון לשליפה מהירה, באמת מוסיפים למראה של פנים הרכב ברוח המרוצים וזה בדיוק מה שברנט רצה.
ברגע שאוחזים בהגה עטוף זמש ושוקעים במושבי Recaro, הנוחות מיד משתלטת עליכם. תאורת פנים עם מנורות LED אדומות וידית הילוכים ארוכה עם בועות מיד תופסים את העין ומוסיפים עניין באינטריור, די בטוח שזה יכול לגרום ללא מעט אקורדים לעמוד בצד בבושת פנים.
אחרי ישיבה ממושכת בבית קפה, מאט שאל את ברנט מה הלאה, הוא צחק וענה: "החלפת נאבות עם 5 ברגים...וגלגלים חדשים". כנראה שהוא לא צחק, כי יום אחרי הצילומים הגלגלים שלו נעלמו וצצו עדכונים בפייסבוק עם תמונות של החלפת נאבות והוספת בלם דיסק בציר האחורי. ולסיום, ברנט שיתף בעוד כמה תוכניות שיש לו עבור האקורד: "אני מאוד רוצה להתחיל לאסוף חלקים להתקנת קיט טורבו או פשוט לחסוך כל החיים ולעשות משהו מאוד ייחודי....RWD למשל..."
מיותר לציין שברנט הצליח להפוך את האקורד שלו למפילת לסתות, היא יכולה לשבור צוואר. היא גורמת לאנשים לעצור במקום. אם אי פעם ייצא לכם לשבת בבית קפה או מסעדה באטלנטה או צפון ג'ורג'יה ואתם תראו קבוצה של אנשים שמתגודדים במגרש החניה עם פה פעור, סיכוי טוב שהאקורד של ברנט היא במרכז תשומת הלב שלהם.
מקור: Canibeat
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה