יום שבת, 28 ביולי 2012

Work It: Andrew Ramirez’ MK6 GTI



עד לא מזמן, לפני שתקופת מתלי האויר התפשטה בעולם כולו, אנדרו רמירז היה חיי חיים פשוטים על גבי קויילאוברים. אז נכון הוא היה נוסע לאט ובזהירות ומגרד את התחתית של האוטו שלו על כל פיסת אספלט שהייתה עולה על מפלס הכביש אבל אלו היו החיים. עם השנים הגיעו המתלי אוויר של חברת AirREX, ובהרף עין החיים של אנדרו השתנו לנצח. 






בגלל שאנדרו הוא בן אדם עם הרבה אמונה ורצון הוא הרגיש שהוא צריך קצת הכוונה כדי לעלות על הדרך הנכונה להיות נמוך. טלפון מהיר לסדנת ForjWorks בעיר שלו בהוואי ובמהרה הוא היה ברקיע התשיעי. 

בזמן שאנדרו חיפש איך עליו להנמיך את הגולף MK6 שלו בצורה הכי טובה, חברת AirREX לא הייתה מוכרת כל כך באמריקה. באותו הזמן היו הרבה קיטים מפורסמים ובעלי ותק וניסיון שהוא היה יכול לבחור, אבל היה משהו בסט הכחול והמיוחד הזה שפשוט הספיק לשכנע אותו ללכת עליהם. 



פול ומרשל מסדנת ForWorks הצליחו לשכנע את אנדרו שזהו הסט הנכון שעליו ללכת מבין כל האפשרויות העומדות בפניו, הפוקוס על האיכות והפונקציונלית של הסט הצליחו להוכיח את עצמן. 



אנדרו סגר את העסקה, ובמהרה הוא היה הבעלים הראשון של GTI עם סט של חברת AirREX בצפון אמריקה. הוא הלך על מיכל אויר קטן בגודל 3 גאלון מאלומיניום ביחד עם קומפרסור בנפח 380C, ועם מערכת שסטומים בגלגלים האחוריים והקדמיים הוא השלים את סט הבולמים הזה. 

בגלל הקרבה ליפן, הוואי תמיד הייתה באזור סצנת ה-JDM שהשפיעה על רכבים אירופיים ואמריקאים וסיפקה רכבים מיוחדים ויפים. הקישוריות של אנדרו לאסיה מאד השפיע עליו. 



סט 2 חלקים אגרסיבי בגודל 17X9 של חברת Work מדגם Meister S1 הורכב על הרכב בשילוב עם סט קאמבר שהפך את החבילה לשלמה באמת.



אז נכון לחיות בגן עדן יש יתרונות, ואנדרו מבין שמבלי עזרה מהמשפחה שלו, הבת שלו קלארה והחברים שלו הגולף שלו הייתה עוד סתם גולף נמוכה וסטטית שבקושי מצליחה להגיע למכולת מבלי לגרד קצת את הרצפה. 

מקור: AIRSOCIETY



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה