יום שלישי, 14 באוגוסט 2012

RUSSIAN RUSTY


לפעמים הפחד לעשות "משהו לא נכון" מונע מאיתנו להרים פרויקט אדיר, כזה שכולם יסובבו את הראשים ולא יפסיקו לשאול שאלות. ככה זה בהרבה תחומים...תוך כדי מבט לכיוון אמריקה או אירופה, ברוסיה (וגם בארץ) התחילו לצוץ פה ושם מכסי מנוע חלודים וגם כנפיים, אבל כולם פחדו ללכת עד הסוף..."איך נמכור את הרכב אחרי זה? זה לא יהיה מוגזם?". גיבור הראשי של הסיקור היום הציג את ההפך - עוד לפני שקנה את המכונית הוא ידע שהיא תהיה כולה חלודה.



אהלן! ספר לנו קצת על עצמך: מה שמך, בן כמה ובמה אתה עוסק?

שלום לכולם! קוראים לי אנדריי, נולדתי וגדלתי בעיר מוסקבה, אני בן 24 ואני עו"ד בחברה ממשלתית.






למה בחרת ברכב הזה? (Moskvich 2141)  מאיפה קיבלת את ההשראה? הרי אף אחד לפניך לא עשה משהו כזה למכונית הזאת.

המוסקביץ' הזאת הייתה המכונית הראשונה שלי. מה לא עבר עליה...החלטתי להפוך אותה למכונית פרויקט, כי פשוט כלכלית לא יכולתי אז להרשות לעצמי להחזיק שני רכבים. וגם המכונית עצמה די מעניינת, היא האצ'בק גדולה ורחבה כזאת. את ההשראה שלי קיבלתי מאתרים בחו"ל בעיקר, כי אצלנו התרבות הזאת עוד לא הייתה מפותחת אז.









ספר לנו את הסיפור איך 2141 רגילה הופכת למכונית פרויקט: מה בא קודם? למה החלטת שהיא תהיה חלודה? הרבה פעמים משווים אותה לראסטי (Rusty), איך אתה מגיב על זה?

הכל התחיל מזה שפעם אחת ראיתי ברשת האינטרנט תמונה של פולקסוואגן גולף חלודה לגמרי. באותה תקופה זה לא ממש הסתדר לי בראש.."איך אפשר? כל המכונית חלודה?". זה היה מוזר ולא רגיל, אבל הרעיון עצמו נחרט אצלי בזכרון. עוד לפני הרכישה של המוסקביץ' שלי, ידעתי שהוא יהיה בדיוק כזה והכל התחיל כמובן ממכסה מנוע חלוד. בקשר להשוואה: על הראסטי אני גיליתי הרבה אחרי שהחלטתי לעשות את הפרויקט שלי. כן, הוא דומה, אבל רק בקטע שהוא גם חלוד, זה הכל. דרך אגב, המוסקביץ' שלי היא הראשונה ברוסיה שזכתה למראה חלוד כזה. קרוב לוודאי שאת הסגנון של האוטו שלי אפשר להגדיר כ-Rat Look, אין כאן שום קשר ל-Rat Rods, אלה זרמים שונים לגמרי.





















ספר לנו על הגלגלים שלך. עבור רבים מדובר ב"עוד" BBS עם צמיג צר. איך ומאיפה השגת ליפים רחבים?

BBS - זה חלום שלי מאז ומתמיד. מהרגע שקניתי את המכונית הראשונה, חיפשתי את הגלגלים האלה. קניתי אותם ממש במקרה, נסעתי איתם לאירוע Radical Autumn 2011 ואחרי זה הורדתי אותם. את הליפים האחוריים 3" קניתי אצל מכר, הם היו מורכבים על BBS RS של אאודי 80.









ליפים קדמיים 2" וסט של ברגים מוזהבים הזמנתי בחנות וירטואלית בגרמניה. התוצאה הסופית הייתה בדיוק מה שרציתי! אפשר להגיד בפירוש שאפשר לבנות סט כזה, אם אתם מוכנים להשקיע פי 3 מהעלות של הגלגלים.








יש לך תוכניות לעתיד? במה עוד תוכל להפתיע ולשמח אותנו בפרויקט הזה? 


בגדול הפרויקט הזה גמור. בעתיד הקרוב אני מתכנן לעשות קצת סדר מתחת למכסה מנוע, בעיקר אני רוצה לנקות את האזור מכל הדברים "המיותרים" כמו מצבר וכל מיני מיכלים, רוצה להעביר את כל זה לבגאז'. מחשבה נוספת שלי היא לבנות נגרר נמוך עם BBS RM, אבל זה כבר נעשה לפניי וזה יראה כמו חיקוי, כך שככל הנראה אני אוותר על זה.








מפרט טכני ורשימת התוספות:

מנוע
מקורי בנפח 1.8 עם 80 כ"ס (אני לא נהג מירוצים, זה מספק אותי)

גלגלים וצמיגים
מקדימה BBS RM 004 ברוחב 8", בקוטר 15" ואופסט 20
ספייסרים 10 מ"מ
צמיגי Nankang NS-2 במידה 165/50/15

מאחור BBS RM 004 ברוחב 9", בקוטר 15" ואופסט 15
צמיגי Nankang NS-2 במידה 185/45/15







מקור: Lowdaily

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה