אוסקר ראו, כמו רבים אחרים מאיתנו, סטודנט במשרה מלאה באוניברסיטת Rowan שב-Swedesboro, ניו-ג'רזי. אחרי תקופה ארוכה של מחיה על תקציב חודשי מזערי של סטודנט ממוצע, הוא הלווה כסף מחברים לקניית קוילאוברים, התקין אותם, מתח את הכנפיים והצליח לעשות את רוב העבודה על ה"ילד הרע" שלו בעצמו.
אוסקר אף פעם לא היה מרוצה מגובה הנסיעה שלו כיוון שהוא היה סטטי, זה די הקשה על החיים היומיומיים שלו. לדוגמה, כל פעם שהוא היה צריך להגיע לחניית ביתו, הוא נאלץ לרדת מהאוטו, לפרק את הפגוש הקדמי ורק אז בעדינות ובזווית הנכונה לעלות את המדרכה המונמכת. ולמרות הכל הוא נהנה להסתכל על האוטו שלו עומד בחניה, הוא היה תמיד מעלה חיוך על פניו. אך יום אחד הוא התעורר והחליט שדי, מספיק כבר להיות סטטי, הוא חשב שהדרך היחידה והנכונה תהיה לעבור למתלי אוויר. הוא הוציא כמה שיחות טלפון לחבר'ה מ-AirLift ולפני שהספיק למצמץ, הג'טה שלו ישבה נמוך נמוך על Airlift XL מקדימה וכריות של Firestone אחורה. כל המערכת מנוהלת על ידי ה-E-Level של AccuAir בשיתוף עם מדחס כפול ViAir 400c עם צינורות 3/8.
הקווים של המכונית הזו פשוט מדהימים, כי אוסקר ממש הקדיש תשומת לב לפרטים. הצבע של המכונית מאוד ייחודי, ולא רק כי זה לא צבע המקורי של הרכב, אלא פשוט כי הגוון הזה שייך ל-Maserati Matte Grigio Granito עם גג ומראות בגימור מט של Black Magic Pearl. נתחיל מחלק הקדמי של המכונית, שם תמצאו ליפ קדמי אירופאי של 4motion תוצרת Rieger שמשתלב מצוין עם פסי קישוט אירופאיים OEM על הפגוש וגריל ללא סמל של Seidl, כאשר כל זה מודגש היטב על מכסה מנוע בד-בוי עדין. פנסים ראשיים עם איתות כפול זה עבודתו של אוסקר, הוא הכין אותם לבד. אפילו בצידי המכונית אפשר לראות את ההשקעה האדירה: כנפיים עברו החלקה ואליהן נוספו פתחי אוורור, בדלתות אפשר לראות החלקות על חצאי העיגול בידיות פתיחה ואם מורידים את העיניים למטה, מוצאים חצאיות צד עדינות ויפות של EMphase. החלק האחורי מושקע גם כן, הפרט הבולט ביותר שם הוא פתח של מיכל דלק מלוטש שירד מאאודי TT והשתלב מצוין עם הג'טה. כמובן הוא הוסיף גם תא מטען וליפ אחורי של הדגם GLI עם פתח למפלט.
במכונית הזאת השקעה כל כך הרבה עבודה, זה רק מראה עד כמה שהבעלים אוהב אותה. המנוע של הבהמה הזאת הוא VR6 24V עם קאמשפטים 264/260. האגזוז גם כן בבניה אישית תוצרת Borla בקוטר 2.5" עם סופיות מופנות כלפי מטה. הסאונד שהמכונית מייצרת מגובה על ידי יניקת שורט-ראם. למרות כל העבודה שהוקעה כאן, אוסקר מתכנן לשנות כמה דברים בעתיד, כגון לבנות מנוע VR6 היברידי שמורכב מראש של R32 ובלוק 2.8 ל'.
הגלגלים שאתם רואים בתמונות הם תוצרת BBS מדגם RS-II במידה 18X9 מסביב, הלבושים בצמיגי Falken 912 במידה 215/40/18.
למרות שאוסקר מסוג הבחורים שעושים הכל בעצמם, הוא נאלץ להעזר פה ושם בכמה אנשים. בעזרתם של דייב ובראד מ-Straighline Autowerks (או בקיצור SLAW) כל עבודת הפחחות זכתה לגימור מושלם כפי שזה עכשיו וטום אספו מ-Espo’s powdercoating דאג לגימור המושלם של הגלגלים. Bagriders עשו הרבה עבודה בהתקנת מתלי אוויר ועזרו המון לאוסקר בבחירת הסט הנכון עבור המכונית שלו. גם אחיו של אוסקר עזר לא מעט מאז שהמכונית נקנתה, ואחרון חביב היא החברה שלו, שדי השלימה עם ההתמכרות הזאת - המכונית שלו.
סרטון קצר ונחמד של המכונית הזאת:
מקור: AirSociety
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה