לכל אחד יש את הסיבות שלו למה הוא בוחר לשפר את הרכב הפרטי שלו, רובנו פשוט נמשכים לרכבים נדירים או מיוחדים. כמות ההערכה שאנחנו רוכשים כלפי פריטים שרק מעט מאד אנשים יכולים להחזיק ברשותם היא רבה מאד, ואם מדובר על פריט יחיד מסוגו אז בכלל לא ניתן לתאר את רמת האהבה והכבוד שאנו רוכשים. בקצב שכיום מיוצרים רכבים, ממש לא קל למצוא את ה"יהלום הלא מלוטש" הזה, אם אתם מבינים על מה אנחנו מדברים. המצב הזה הוביל את הסצנה לרמות חדשות של קסטומיזציה וישנן אפילו חברות שיפורים שמגבילות בכמות הייצור של חלקים כדי להעלות את רמת היוקרה והנדירות שלהם. אז מה נישאר לעשות כשנתקלים ביהלום גולמי שכזה, אבל הוא לא בדיוק כמו שרציתם? יוצאים לקניות. ג'ונס הצליח להתאים לגרסה המיוחדת של הונדה סיביק Si מראה כל כך מיוחד שיש לו מוניטין על האופן שהוא יודע לבלוט. כדי להבין על מה מדובר אתם יכולים ללחוץ על התמונות בהמשך כדי לראות באיכות גבוהה יותר.
כמו שאתם יודעים כיום על בעלי סיביק יש הרבה סטיגמות שונות, אבל זה לא משנה את העובדה שעדיין מגיע להם לקבל את הכבוד הראוי. עם העיצוב הפשוט, אמינות ומחיר סביר, ההונדה סיביק הייתה שער כניסה לעולם השיפורים של הרבה אנשים בסצנה. עובדה שנכונה גם לגבי ג'ונס. הרכב הראשון שלו היה סיביק טייפ R משנת 2004 שהתגלגלה על סט של Daytona Race בצבע זהב. בנוסף הוא הוסיף גם כנף של Seibon, מושבים, ליפ וגריל של Mugen. ולמרות שהוא מאד אהב את הסיביק שלו, הוא הרגיש שהוא צריך משהו קצת יותר גדול ויותר נוח. אז את הסיביק הוא החליף תמורת לקסוס ls250 משנת 2007 והתמקד בעיקר בחיפושים אחרי סט גלגלים הכי עמוק שהוא רק יצליח למצוא. אחרי שהרכיב סט קויילאוברים של חברת BC, קיט קאמבר וגלגלים 20 אינץ' בצבע זהב של חברת Ultralight Wheels, ג'ונס הבין שהוא עדיין לא מסופק. לאחר שעברה לה שנה הלקסוס נמכרה.
באותה תקופה הוא החל לחפש משהו קצת יותר ספורטיבי. למרות שהוא הלך לכיוון האיבו X, משהו אחר תפס את העין שלו. בהתחלה ג'ונס לא האמין למה שהוא קרא. הוא ידע שחברת Mugen מתמחה במוצרי אפטרמרקט של הונדה, אבל אף פעם לא יצא לו לשמוע על דגם שיצא במהדורה מוגבלת. ג'ונס החל קצת לחקור כדי להיווכח שהרכב הזה הוא נכלל מבין האופציות של היצרן. לאחר שבדק הוא מצא שזאת הונדה סיביק Si של סדנת Mugen שמספרה 748 מתוך ה-1000 שיוצרו.
ביום שג'ונס קנה את הפרויקט הבא שלו, הוא גילה שלרכב כבר אין את הריח של הרכב החדש, "המוכר סיפר לי שהוא (בחיים לא) ניקה את האוטו" אז זהו המקום הראשון שג'ונס החליט להתחיל בו. לאחר השטיפה הראשונה ג'ונס הבין שייקח קצת זמן כדי להחזיר את הרכב למצב "מפעל" אז הוא החליט להתמקד על החזרת הרכב למצב הכי קרוב למקורי, אבל זה השתנה ממש מהר. מבין השינויים השונים שיש ברכב הסיביק של Mugen מגיעה עם גריל של חברת Mugen כמובן, ספויילר קדמי, חצאיות צד, טמבון אחורי וספויילר עליון. רוב הדברים שיצאו מהמפעל נשארו כמו שהם חוץ מהספויילר הקדמי שהוחלף לשל Vis Fusion, וכמו כן נוספו להם מגיני רוח של חברת Mugen. כדי להשאיר את המראה נקי והפשוט סט JDM של פנסי ערפל צהובים הורכב ביחד עם סמל אדום של הונדה. כל החלקים הנוספים שהגיעו עם הרכב נצבעו מחדש בצבע כחול פיג'י שהוצע רק בסיביק של מוגאן.
עם הכנף הספורטיבית מאחורה והצבע הכחול, הסיביק של מוגאן היא קצת צעקנית כאשר היא עוזבת את המפעל. ג'ינס החליף את סט הגלגלים המקוריים שהגיעו עם הרכב לסט של BBS RS, מה שהוסיף קצת מראה קלאסי לרכב והוריד קצת מהצעקנות של הרכב. סט הגלגלים בעל שני החלקים שמחוברים ביניהם עם ברגים מצופים בזהב, כמו כן השילוב של ההברגה בצבע כרום והאמצע הלבן המיוחד בקאפה המרכזית של חברת BBS Designline שמכסים את הברגים של חברת מוגאן. המראה של הגלגלים הלבנים משלים ומחמיא לצבע הכחול המיוחד של הרכב. המידות של הגלגלים הם 17X9 מקדימה עם ליפ של 2' אינטצ', ומאחורה 17X9.5 עם ליפ של 2.5' אינצ'.
הכיול הספורטיבי של המתלים שמגיע במקור מהמפעל לא מאפשר לכוון את גובה הרכב. עם הידיעה הזאת החליט ג'ונס להתקין בולמים של חברת BC עם קפיצים קשיחים. הקפיצים כמו כן נמוכים יותר ב-25ממ מהמקור וגורמים לרכב להיות נמוך יותר באינצ' מהגובה שהגיע במקור. כדי לכוון את זווית הגלגלים הורכב סט קאמבר של חברת אייבך מקדימה, וקיט קאמבר של חברת Buddyclub מאחור.
חוץ מחגורות בטיחות הירוקות של חברת Takata, פנים הרכב עוצב בהשראה של רכבי מירוץ עם הצבעים אדום ושחור ששולטים בו. ריקליינרים אדומים של חברת Bride Cuga ודיפוני דלתות אדומים של Recaro שמתאימים לשטיחים ולכלל הרצפה האדומה המקורית של מוגאן. דוושות וידית הילוכים של מוגאן מאפשרים לג'ונס לתפעל את הרכב עם הרבה דיוק והנאה כשהוא מחליט קצת ללחוץ ולהנות מנסיעה קצת אגרסיבית ביומיום. שילוב הצבעים בפנים הרכב ושילוב של העיצוב הנועז של הרכב עצמו תורמים המון לרכב ולמרות כל זה הוא נוראה כרכב יומיומי שיודע לתת גם קצת ביצועים אם צריך.
מנוע של הסיביק Si שמגיע מהמפעל הוא מנוע K20 בעל 2.0 ליטר מנוע Vtec שעבר כמה שינויים אצל מוגאן. מערכת פליטה משופרת ששומרת על פליטה קלה יותר לרכב עם סעפת פליטה של חברת Buddyclub, ומערכת יניקה של חברת RBC שנותנת למנוע ה-K20 לנשום בצורה הרבה יותר חופשית. עם השינויים הקלים במוצרי האפטרמקרט הרכב של מוגאן לא רק יודע לסובב ראשים אלא גם להראות שיש לו מה להציע קצת
מעבר.
כשג'ונס מצא את הסיביק מוגאן הזאת הוא ידע שהוא מצא משהו מיוחד. למרות שהסדאן הסקסית שלו היא רכב שיוצר במהדורה מוגבלת בלבד, זה לא מנע ממנו לשפר אותה. "אני חושב שזה רעיון טוב לשפר משהו מיוחד, לתת לו את הטעם האישי שלך..." ואם לשפוט על פי המראה של המוגאן המדהימה הזאת, אנחנו נוטים להסכים איתו.
מקור: stancenation
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה