אנחנו מאד אוהבים את התשוקה שיש לאנשים שמה שמשותף ביניהם זאת האהבה לרכבים שכמעט בלתי אפשרי לנהוג בהם. רכבים עם צמיגים וגלגלים שצמודים לכנפיים ורכבים שהשלדה פשוט צמודה לאספלט. דארן בליקו (Darren Balico) הוא אחד מאותם האנשים. הוא החל להתעניין בסצנת ה"form over function" (זה פשוט נשמע טוב יותר באנגלית, זאת הסצנה שפשוט החליטה לוותר על הפונקציונלית של הרכב כל עוד הוא פשוט ניראה טוב) כשהסצנה עוד הייתה בחיתוליה. הוא מספר שכל פעם שהיה רואה רכב שנוסע נמוך כל כך הוא פשוט היה מתפוצץ מהתרגשות.
דארן מתגורר בניו ג'רזי, והוא רצה להביא לחוף המערבי קצת מניחוח של החוף המזרחי. אבל דארן ניתקע באותה בעיה שאנחנו כאן בארץ מכירים, הכבישים בניו ג'רזי הם על הפנים. "מהמורות וחידות" ככה הוא רואה את מצב הכבישים. אבל למרות מצב הכבישים עצם העבודה שכמות הרכבים הנמוכים שיש בעיר מגוריו נתנו לו הרבה מוטיבציה להחיות את הסצנה הזאת, ולבנות משהו קצת שונה. וזה המקום איפה שמתחיל הסיפור.
דארן הלך אל סוחר המכוניות המקומי, הוא תחילה שם עין על Fj Cruiser... אבל אז הופנט על ידי הקופסה הסגולה המוזרה שישבה בחדר תצוגה, הצבע המוזר והכל כך שונה גרמו לו ללכת על זה והוא קנה את הרכב, Scion Xb.
הוא החליט להשתגע עם ה-Scion שלו ולהפוך אותה למשהו חדש ומיוחד שיתגלגל על הכבישים של ניו-ג'רזי. התכניות שלו היו מאד פשוטות: לבנות משהו מטורף ולבנות את זה בדיוק כמו שהוא רוצה. הדור השני של ה-Xb לא היה משהו שהוא היה רגיל אליו, הוא היה ממש צריך לשבת ולהתחיל למדוד גדלים ומרחקים כדי למצוא את הדברים המתאימים. את המידות שהוא לקח הוא שלח אל חברת הגלגלים DPE כדי שתתאים לו סט גלגלי מגנזיום שיתאים כמו כפפה לאוטו.
דארן תמיד היה טיפוס של רכבים סטאטיים אבל לנסוע כל כך נמוך עם הגלגלים החדשים שלו קצת הפחיד אותו. הוא פשוט פחד להרוס את הכנפיים של הרכב, בהתחשב שהרכב משמש אותו לנסיעה יומיומית. למרות הכל הוא לא היה מוכן להתפשר ומאד רצה לשמר את המראה הנמוך של האוטו, ובלית ברירה הוא הלך על סט של air ride. זאת הייתה ההתנסות הראשונה שלו עם מערכת ה-Air ride, אז היה עליו לעשות מחקר מעמיק בכל מה שקשור לזה. לבסוף הוא הלך על מערכת ה-E-level של AccuAir. דארן נאלץ לבנות קיט קאמבר לגלגלים האחוריים כיוון שהוא היה הראשון שרצה לעשות את זה, כמו כן הרכב עבר שינוי בכל פנים הרכב, כמה שיפורי מנוע קלים ועוד כמה שינויים חיצוניים קטנים.
דארן מספר "אני מאד מאמין בחלקים מקוריים ואיכותיים ומאד נזהר ומתרחק מחלקים מזויפים. אפילו שהחלקים שלי היו קצת יותר יקרים, אני לא מצטער על כלום, ואני שמח שעשיתי את מה שעשיתי. התוכיות שלי התגשמו בדיוק כמו שרציתי ואחת הסיבות שהכל יצא טוב היא בכך שלא התפשרתי על איכות והכל הורכב והתחבר בצורה מושלמת. בעתיד אני מקווה לסדר ולנקות את תא המנוע מכל הדברים המיותרים וקצת לשנות את המראה החיצוני של הרכב כך שייווצר מראה חלקלק. אנשים טוענים שאף פעם לא מסיימים לשפר אפילו עם חושבים שכן, אני מאמין שאף פעם לא מסיימים לשפר. אני רק מקווה שהצלחתי להשפיע על מישהו אי שם לבנות xB הרבה יותר משוגעת משלי."
ולרשימת החלקים המלאה:
פנים הרכב:
custom VIP table
purple bubble shifter
Asian inspired door cards
purple plaid Headliner
custom VIP table
purple bubble shifter
Asian inspired door cards
purple plaid Headliner
מתלי אויר:
custom randode air stunner extreme
Accuair E-level
sienna rear short shocks
19″ SS leader lines
custom ORT box
custom randode air stunner extreme
Accuair E-level
sienna rear short shocks
19″ SS leader lines
custom ORT box
חיצוני:
5-axis front lip
Morimoto HID Kit
JDM heart Boso ring
Forjworks tail light covers
Authentic JDM Rumion rain visors
5-axis front lip
Morimoto HID Kit
JDM heart Boso ring
Forjworks tail light covers
Authentic JDM Rumion rain visors
גלגלים:
DPE R10 (discontinued)
19×9
19×10
Nitto Neo Gen 215/35/19
Achilles ATR Sport 225/35/19
מנוע:
gloss white powdercoated intake & valve cover
takeda cold air intake
weapon-r 4-2-1 headers, 2.5 S-pipe
minor wire tuck.
DPE R10 (discontinued)
19×9
19×10
Nitto Neo Gen 215/35/19
Achilles ATR Sport 225/35/19
מנוע:
gloss white powdercoated intake & valve cover
takeda cold air intake
weapon-r 4-2-1 headers, 2.5 S-pipe
minor wire tuck.
ועכשיו כל מה שנישאר לנו להנות זה מהתמונות.
מקור: whipschocolate
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה