אנחנו מתקדמים מהר, מתלוננים על שירות גרוע של חברת הסלולר, על ניתוקים בחיבור לאינטרנט, על מחסור בנקודת עגינה ל-iPod במכוניות מסוימות. אבל היו זמנים, האמת לא לפני הרבה שנים, כאשר הדברים היו הרבה יותר פשוטים. במכוניות לא היו חגורות בטיחות, לא היה בלוטות', הן היו הרבה יותר מינימליסטיות, הן היו מיועדות לנהיגה נטו, במקום להיות "מכונית שעשועים" שמציעה הכל חוץ מ...נהיגה. בחור בשם ג'ון לודוויק רכש לאחרונה מכונה פשוטה והפך אותה למכונית יוצאת מן הכלל. זוהי מרצדס 220SB Fin Tail שנת 1960.
במילים פשוטות, לג'ון יש כשרון נדיר במציאת מכוניות ישנות. הבחור לא לגמרי אלמוני, כבר יצא לנו לראות את אחד הפרויקטים שלו, פולקסוואגן פוקס סטיישן ידועה לשמצה יחד עם המיני טנק (קליק), אחריה הוא הספיק לעבור דרך כמה מכוניות אספנות בשנה האחרונה. ועכשיו אנחנו שמחים לשמוע שהוא מצא אחת וממש התאהב בה ואנחנו עוד יותר שמחים לשמוע שהפעם הוא החליט ללכת לכיוון מתלי אוויר.
המשימה להביא את המכונית למצב נסיעה, עוד לפני ההתקנה של המוצרים מבית BagRiders, לא הייתה פשוטה. מכונית אלה הגיעו או עם תיבה ידנית 4 הילוכים או מה שנקרא "תיבת Hydrak" החשמלית/הוואקום, אבל הן לא היו אמינות. זה לא מה שג'ון חיפש. המכונית הזאת, כמו גם שאר הפרויקטים שלו, נועדו לנהיגה. כדי למנוע בעיות עתידיות שיכולות לצוץ, הוא עשה מה שכל Motorhead רציונלי היה עושה...הוא מצא תורמת איברים מאותו הדגם ואותה השנה, אך עם תיבת הילוכים עובדות ומוכנה להשתלה.
ועכשיו כשהיא מצוידת בתיבת הילוכים חדשה, דרייב שאפט ושאר תוספות מכאניות, לצד הקוסמטיות כמו דאשבורד חדש שלא ראה שמש, ג'ון מוכן להתחיל בהתקנת מתלי אוויר. מי שרוצה לעקוב אחרי הפרויקט שלו, מוזמן להציץ בקישור: Build it, They will come.
כן, המצלמה היא משנות ה-50 וכן, היא משמשת עכשיו בתור שלט של מערכת האייר רייד.
בעולם מלא ב-SWAG, הגיע הזמן להביא את הג'נטלמן בחזרה. מכונית זו היא דוגמה מושלמת של פשטות, שיודעת למשוך עין יותר מהרוב. היא אחת שתזכרו שראיתם. היא אחת שלא תרצו לשכוח.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה