יום שבת, 6 באוקטובר 2012

Going Wide


בדף שלנו בפייסבוק ובבלוג עצמו אנחנו מפרסמים סיקורים על מכוניות ממש נמוכות, עם גלגלים רחבים וצמיגים מתוחים ושאר התכונות שמאפיינות את סצנת הסטאנס. אבל אנחנו חייבים לומר לכם שאנחנו מעריצים גדולים של כל סגנון וטרנד, כל עוד הוא מבוצע טוב. הוט-רוד'ס, טנדרים, יורו, JDM, מכוניות מסלול, טנדרים מפלצתיים וכל דבר אחר. אנחנו פשוט אוהבים מכוניות משופרות. סובארו של מיקאל טולנטינו היא עשויה באחד מאותם הסגנונות שאנחנו אוהבים. גלגלים רחבים, גם מקדימה וגם מאחורה עם צמיגים רחבים ובשרניים מסביב. כנפיים רחבות. דיפיוזר אחורי. חלק אולי יקראו לה "מכונית מרוץ חוקית לכביש". 




מיקאל גדל בשיקגו. כשהוא התבגר הוא קנה הונדה סיוויק שנת 95. הדבר הזה היה נתקע בשלג בחודשי החורף. העובדה הזאת דחפה אותו לקבל החלטה. המכונית הבאה שלו תהיה מונעת על ידי כל ארבעת הגלגלים. הוא הלך לחפש אחרי מיצובישי איבו 9 MR, אבל אביו אהב סובארו ומיקאל לא רצה לאכזב אותו. אחרי המעבר לקליפורניה ב-2006, מיקאל פגש כמה חולי הגה שעשו לו סיבוב על אחת מה-STI האלה. מיקאל מאוד התחבר גם למכונית וגם לחבר'ה האלה. מאותו הרגע הוא היה בטוח איזו מכונית הוא הולך לקנות.


בתור מי שלא ממש התחבר לכל העיניין הזה של צמיגים מתוחים, אבל כן התאהב קשות בסצנת הסטאנס, מיקאל החל בפרויקט סובארו אימפרזה STI שלו. הכל התחיל ממראה פשוט ומגניב של רכב מונמך עם קוילאוברים של TEIN וגלגלי Advan RG2, אבל במהרה הוא התחיל להשתעמם מהמראה הזה. הוא רצה להפוך את המכונית שלו ל"מסתובבת אקסטרימלית", לכן "רחב" הפכה למילת המפתח.

אבל הכסף היה המכשול. לחתוך, לרתך, לחבר, כל עבודת הפחחות הזאת הייתה ממש לא זולה, לכן מיקאל חיפש דרכים חילופיות להרחיב את המכונית שלו, עד שהוא גילה את הכנפיים של Karlton. גלגלי Advan שלו כבר לא היו רחבים מספיק בשביל למלא את החלל של הכנפיים הרחבות. זמנית מייק הרכיב של Enkei RPF1 אבל מהר מאוד החליף אותם בסט של Work Meister במידה 18X11 +5 שעברו צביעה ייחודית בגוון Candy Teal. הוא הלביש אותם בצמיגי Yokohama S Drive במידה 295/30/18 וכן החזון שלו הושלם, אבל הפרויקט עדיין לא.





















מפרט טכני ורשימת התוספות:


-Exterior:
Re-Amemiya 6 piece carbon fiber diffuser
Chargespeed carbon fiber bottom line side skirts
APR front lip air dam (paint matched)
Karlton fender flares (paint matched)
Cherry blossom red I-badge
Cherry blossom red STi-Rar grill mod
OEM blacked out headlights
3000k HID fog light
STI marque license plate
30% tint all around
Amber tint tail lights
JDM window visor/rain guard
Teal THIRDWORLDSOCIETY decal  …  ;)

-Wheels/Tires/Suspension:
18×11 +5 Work Meisters S1 with custom painted teal faces
295/30/18 Yokohoma S Drive tires
Stance GR+ coilovers
-1 camber all around

-Engine:
Grimmspeed ported/coated OEM headers
Grimmspeed ported/coated Up-pipe
38mm Tial External Waste Gate w/ open dump tube
3″ Titek Catless Downpipe
3″ Magnaflow Ti Catback
Hallman manual boost controller
K&N drop-in filter in stock air box with ram air mod
EQ tuned
NGK spark plugs
750cc DW injectors
255 Walbro fuel pump
Crushed stock by-pass valve

-Interior:
Avicx710bt Pioneer head unit
AEM digital boost gauge
AEM digital AFR gauge
Prosports EGT gauge
ATI gauge pod
Blacked out interior trims
Blox shift knob

מקור: whipschocolate

תגובה 1: