יום שלישי, 30 באוקטובר 2012

RS Kicker


הנמכה של B7 RS4 עם מתלי אוויר עשויה להחשב כחילול הקודש בקרב הטהרנים של המותג אאודי, אבל אפשר להגיד שג'וליאן לוס מבריטניה לא משתייך לאותם הטהרנים. 
לאחר שפיסל את דרכו בעולם המוטורי עם אוסף נחמד של קוזוורט', לנצ'יה אינטגרלה, מיצובישי איבו ואפילו אאודי B5 RS4 אוונט שבזכות החבר'ה מ-MTM סיפקה 480 כ"ס מהמנוע 2.7 ל', אפשר לומר בבטחון שהוא די רגיל גם לכוח וגם למהירות. אז מה גרם לו לעבור למכונית שעושה 0-100 ב-4 שניות ומסיימם רבע מייל ב-12.03 שניות ובנוסף מסוגלת לקחת ילדים לגן ובית הספר בשיא הפינוק? "הצליל", הוא אומר. "חבר שלי, לי, קנה B7 RS4 כמה חודשים לפניי והצליל שהפיק המנוע V8 בנפח 4.2 ל' FSI היה פשוט ממכר, לא יכלתי לעמוד בפניו."





חמוש בכמה לוחות מכירות ומגזינים שונים, הוא החל לחפש את הכלה החדשה שלו, מה שהסתיים ב-2011 במציאת המכונית הרצויה מדגם 2006 בצבע Sprint Blue. אפשר להגיד שלא לקח לו הרבה זמן למצוא אותה. "הבעלים הקודמים רצה להשתדרג ב-R8 דרך סוכנות אאודי מקומית, לכן במקום למכור אותה במסגרת טרייד אין, הוא העדיף למכור אותה לי באותו המחיר."







גלגלים מקוריים הוחלפו בסט חישוקים יפיפיים ומאוד ייחודים שעונים לשם Da Vinci. מה כל-כך ייחודי בהם, אתם שואלים? ובכן, ג'וליאן עיצב אותם בעצמו, לא פחות ולא יותר, ואז שלח את העיצוב שלו לחברה בארה"ב שמתעסקת בייצור גלגלים והם הכינו אותם עבורו. המידות שלהם מאוד מרשימות, 20X10 קדימה ואחורה והם מורכבים משלושה חלקים. אין מצב שתתבלבלו בין הסט הזה לסט "מדף" אחר. לזה אנחנו קוראים "ייחודיות".



סיבוב קצר של המפתח והצליל העמוק והעשיר של הבהמה האטמוספרית הזאת תמלא את האוזן כמו סימפוניה. 8200 סל"ד עם הזרקת דלק Stratfied עוזרים לג'וליאן להתקרב במהירות מטורפת אל קו האופק. אבל לצערו של ג'וליאן, חברו טוב לאחרונה שם את ידיו על הסופרצ'ארג'ר APR בשביל ה-RS שלו והיא מספקת כעת כ-600 כ"ס. לכן אנחנו חושבים שלא יהיה קשה לנחש מה יהיה הצעד הבא בפרויקט של ג'וליאן. 






מקור: neckbreakerz

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה