מה שאתם רואים מולכם זה בהחלט לא GTI MK4 הטיפוסית. למעשה ה-MK4 של ניקולאס בוריס התחילה את חייה כגולף 2.0 ל'. בשלבים השונים של המכונית, ניקו קיבל המון השראה מהחבר'ה של Bay Area Dubs, במיוחד ממר' ג'יימס אוסבורן. בהתחלה ניקולאס רכש סט של Bilstein PSS9, אבל ג'יימס מיד הזהיר אותו שהוא לא יקבל את הגובה הרצוי עם הסט הנ"ל.
כמובן שרוב בעלי MK4 עוברים שלב בחייהם שבו כל מה שהם רוצים זה להנמיך את האוטו שלהם כמה שיותר קרוב לרצפה ולא משנה איך זה יתבצע. ניקו בחר בסט קוילאוברים של חברת Raceland וגלגלי Sawblades של שברולט קורבט, עד שראה אור בקצה המנהרה והחליף את הגלגלים ל-Alphards של מרצדס ואת המתלים הסטטיים במתלי אוויר. בתוך הרכב ניקו הוריד את כל חלקי הפלסטיק השחורים והחליף אותם באחרים בגימור אלומיניום מוברש, מה ששינה את המראה ואת התחושה הכללית בתוך האוטו. והדובדבן שבקצפת הייתה ההחלפה של המנוע העצל בנפח 2.0 ל' למנוע מוגדש והמוכר של פולקסוואגן - 1.8 טורבו המכובד.
כמה שבועות אחרי החלפת מנוע והתקנת אייר-רייד, אחד השכנים הנחמדים שלו החליט בוקר אחד לצאת מהחניה ולשפשף את הדלת בצד נוסע. זה אומנם מבאס ומרגיז, אבל ניקולאס ראה בזה סימן להזדמנות להכניס את האוטו לפחחות וצבע ועל הדרך להתקין את כל התוספות של הדגם 20th Anniversary. בזמן שהאוטו היה "מקורקע", הוא הספיק לסדר כמה דברים במערכת הפליטה ולעשות כמה תיקונים קוסמטיים מסביב, כמו החלקת המגרעת במכסה מנוע והסרת סמני צד בפסי קישוט (כפי שדורש הסטנדרט האמריקאי).
אחרי שהמכונית קיבלה מראה נקי וחלק, ניקו רצה להוסיף עוד כמה דברים, כמו למשל לבנות לעצמו סט של BBS RS. במקור הסט הזה היה מורכב על מכונית JDM, ואם ממש לדייק - הם ישבו על מאזדה RX7 לכן מרווח הברגים שלהם היה 5X114.3 מה שלא ממש התאים לנאבה של הגולף. אבל במהרה עניין הברגים סודר על ידי קידוח חורים חדשים במרווח 5X100 והגלגלים זכו לצביעה ולגימור אישי, כפי שאתם רואים בתמונות. מיד אחרי הגלגלים, ניקולאס התקין סט מושבי Recaro שירדו גם כן מהדגם 20th Anni.
אז מה אנחנו מצפים לראות במכונית הזאת בעתיד הקרוב? ובכן, ניקו מתכנן להורדי את ה-1.8 טורבו שיושב כעת בתא המנוע ולהחליפו ב-2.8 ל' 24V ורק אחרי זה הפרויקט שלו יהיה גמור, לטענתו. אבל מי שמתעסק במכוניות לא יכול לשבת הרבה זמן בחוסר מעש, לכן הוא כבר רכש לעצמו מכונית פרויקט "חדשה" - חיפושית 1965.
מפרט טכני ורשימת התוספות:
Exterior:OEM 337 Front lip
OEM 337 Rear lip with exhaust cut out filled
OEM GLI sideskirts
Sidemarkers filled in front rubstrip
Stubby antenna
Hella MK5 style headlights w/ yellow h7 high beam bulbs
Hella R/C/C/R taillights
OEM 337 Rear lip with exhaust cut out filled
OEM GLI sideskirts
Sidemarkers filled in front rubstrip
Stubby antenna
Hella MK5 style headlights w/ yellow h7 high beam bulbs
Hella R/C/C/R taillights
Interior:OEM 20th Recaro Seats,
Momo Brushed Aluminum shift knob w/ custom boot
20th Brushed Aluminum Trim
Audi TT pedals w/ dead pedal
Euro Headlight Switch
Alpine iDA-x100 stereo
Alpine Amp
Custom fiberglass sub-box
Kicker 10CVT 654 shallow subwoofer
Momo Brushed Aluminum shift knob w/ custom boot
20th Brushed Aluminum Trim
Audi TT pedals w/ dead pedal
Euro Headlight Switch
Alpine iDA-x100 stereo
Alpine Amp
Custom fiberglass sub-box
Kicker 10CVT 654 shallow subwoofer
Engine/Performance:1.8T AWP Motor Swap
Forge DV
Unitronics stage 1
Forge DV
Unitronics stage 1
Suspension:Airlift Slam series XL front bags
Airlift Performance Series rear bags w/ custom top bracket
Bilstein Rear Struts
IDF Drop Plates
Autopilot Easy Street Management
Accuair slim Teal powdercoated airtank
Airlift Performance Series rear bags w/ custom top bracket
Bilstein Rear Struts
IDF Drop Plates
Autopilot Easy Street Management
Accuair slim Teal powdercoated airtank
Wheels:BBS RS filled and drilled
17×8.5 et32 Front
17×10 et27 Rear
Faces powdercoated teal
Flat Caps
17×8.5 et32 Front
17×10 et27 Rear
Faces powdercoated teal
Flat Caps
מקור: hella4
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה