יום שני, 1 באוקטובר 2012

The Other MK3: Greg Smith’s Mean MK3 Supra


תלכו לכל אירוע או מפגש מוטורי, תגידו שיש לכם MK3 ותגלו ש-9 מתוך 10 פעמים אנשים יחשבו שיש לכם פולקסוואגן. האמת זה הגיוני, לא רק בשל הפופולריות של פולקסוואגן באופן כללי, אלא הפופולריות של הפלטפורמה MK3 בפרט. אבל עם הדיבורי "פולקסוואגן" האלה אנחנו פשוט שכחנו מפלטפורמה אחרת לגמרי, כזאת שמסתתרת בצללים וזה לא משהו שכדאי לפספס - סופרה MK3 של טויוטה.












הסופרה האפורה הזאת, בגוון הפחם המתכתי המבריק, שייכת לגרג סמית. לגרג תמיד היה מקום חם בלב לסופרה MK3 עוד מאז נעוריו. אחרי קצת מזל רע עם הסופרה בזמנו, לגרג צצה ההזדמנות לקנות סופרה אחרת במצב תצוגה משכן שלו, והוא לא היסס וקפץ על ההזדמנות. מאז הסופרה שלו החליפה צבעים, נהייתה נמוכה יותר והכי חשוב הפכה למהירה הרבה יותר.











ליבה של הבהמה הזאת הוא 2JZGTE, ומהתחלה אנשים אמרו לגרג שהוא לעולם לא יצליח להשלים את ההסבה. הדעות השליליות של אנשים מסביב נתנו לגרג עוד יותר מוטיבציה לעשות את ההסבה ולמרות שזה היה נראה מפחיד מעט, הוא החליט לעשות את העבודה בעצמו. החל מעבודת ריתוך והתאמת חלקי קאסטום ועד לסידור של כל החשמל באוטו, גרג לא ויתר והמשיך לדחוף קדימה. התוצאה הסופית של העבודה שלו היא סופרה נקיה שמתגאה בהספק של 650 כ"ס בגלגל, אבל עיניו של גרג מופנות לכיוון ה-800 כ"ס.









גרג רצה שהסופרה שלו תהיה לא רק "תחנת כוח", אלא גם שתראה טוב ותוכל לסובב ראשים של אנשים, גם כאשר היא עומדת בחניה. כדי להגיע למטרה הזאת, גרג עשה שינוי כללי בצבע הרכב ופינק את הבייבי שלו בסט דנדש של גלגלי CCW Classics. עם השרירים והיופי של הסופרה של גרג, זו תזכורת חזקה שפולקסוואגן היא ממש לא היחידה עם פלטפורמת MK3 טובה בכבישים.








מפרט טכני ורשימת התוספות:


Body

    • Dupont Metallic Charcoal Grey
    • Pulled And Rolled Quarters To Accommodate 305/35/18 Mickey Thompson Drag Radials (rear) & 245/40/18 Kdws (front)
    • 8×10.5 Ccw Classics (rear) And 18×8.5 (front)
    • Tinted Tail Lights
    • Jdm Folding Side Mirrors
    • True Turbo A Duct, Turn Signals And Marker Lights

Interior:

    • Corbeau A4 Reclinable Seats
    • Takata Harnesses Strapped To My Own Custom Stainless Harness Bar
    • Greddy Oil Pressure, Oil Temp And Boost Gauges With An Aem Wideband Gauge Mounted On A Carbon Fiber Panel.

Engine Bay

    • Garrett Gt4202 Mounted On My Very Own Stainless Equal Length Turbo Manifold
    • Custom 4 Inch Stainless Exhaust Mated To A Jic Magic Bullet Exhaust With Titanium Canister (made by Greg Smith)
    • 44 Mil Tial Wastegate
    • Custom 3 Inch Intercooler Piping With 50 Mil Tial Blow Off Greddy Intercooler (made by Greg Smith)
    • Fluidyne Radiator With Spal Fan Mounted On My Own Custom Fan Shroud
    • 1000cc Precision Injectors
    • Hks Fuel Rail And Cam Gears And Hks Dli, My Own Aluminum Tig Welded Coolant Reservoir
    • Aero Prove A1000 Fuel Regulator
    • Filters And Pump
    • Aem Ems
    • Full 2jzgte Wire Harness Conversion And Tuck By Me
    • Greddy Oil Catch Can And Oil Cooler
    • All Wiring, Mounting Brackets, Turbo Manifold, Exhaust, Intercooler, Etc Have Been Wired, Fabricated And Tig Welded By Me, Greg Smith.
    • JL Amp

מקור: Canibeat

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה