יום חמישי, 4 באפריל 2013

FIRST LOVE BAGGED CIVIC


מכוניות ראשונות הן תמיד מיוחדות. עבור רובנו, לא היה בהן שום דבר יוצא דופן, הן לא היו מהירות או יפות, אבל האהבה הראשונה שלך בתור חובב רכב תמיד תישאר איתך. העצמאות שאתה מקבל כאשר סוף סוף אתה זוכה להחזיק את המפתח למכונית שלך מסמנת נקודת מפנה עבור כל אחד, ועבור חלק מאיתנו, הנסיעה הראשונה היא פשוט חשובה מדי בשביל לשכוח. לבחור בשם אריס יש את הסיוויק הזאת מאז השנה האחרונה שלו בתיכון. שניהם עברו הרבה שינויים בחייהם, שניהם ידעו עליות וירידות ביחד וזאת התוצאה הסופית.





אריס מספר: "אני בחרתי בהונדה סיוויק FD2 בשל האמינות שלה בתור המכונית הראשונה שלי. אני אוהב את הצורה שלה, לכמה מהחברים שלי יש מכונית כזאת ואני תמיד נהניתי לשבת בתוך הרכבים שלהם."

לשפר מכוניות...זה משהו שמעט מאוד אנשים מצליחים לעשות נכון בפעם הראשונה. הנסיון של אריס לא היה שונה. "התוספת הראשונה ששמתי על הסיוויק זה קפיצי הנמכה, פנסי "אנג'ל אייז" ובקליות עם לדים", - אומר אריס בצחקוק. "אבל אז הבנתי שאני מעדיף את הנוסחא "Less Is More" ונפטרתי מכל החלקים Rice שהיו על האוטו."



ככל שאריס למד יותר על איך שהוא רוצה שהמכונית שלו תראה, הוא עשה סוויץ' בראש והחליף את הקפיצים בסט קוילאוברים ורכש סט אחר של גלגלים.



אבל להיות נמוך זה עניין יחסי ואריס הבין שקוילאוברים לא מספקים את הסחורה והדרך היחידה זה לעבור לאייר-רייד. הוא רכש קיט מתיל אוויר שירד מסיוויק זהה לשלו ששייכת לחבר טוב שלו, לכן הוא גם קיבל אותו במחיר זול. לטענתו, זאת הייתה הזדמנות חד פעמים, הצעה שאי אפשר היה לסרב לה והוא השה את המהלך בלי לחשוב פעמיים.



"בגלל שזה הרכב הראשון שלי, רציתי ללמוד אותו כמה שיותר לעומק. רוב התוספות ושינויים נעשו על ידי, במו ידיי, כולל התקנת מערכת מתלי אוויר" - מסביר אריס. כפי שאתם רואים, הרכב מאוד נקי מבחוץ ונשאר מקורי למעט חצאיות ושני ליפים (קדמי ואחורי) של Mugen. 



בתחילת השנה, השילוב הסופי התחבר יחדיו כדי להציג לכם את מה שאתם רואים עכשיו. "סיימתי את המכונית בעמצא ינואר כאשר הרכבתי סט גלגלי BBS RS וזוג אחרון של ברגי קאמבר" - אומר אריס. "זה רכב מצוין ואני מאוד נהנה לנהוג בו ולשייט בו נמוך. כמו כן המבטים שאני מקבל כאשר אני נוהג במכונית שלי גורמים לי לאושר רב, כי אנשים יודעים להעריך את העבודה הקשה שלי."



עכשיו נראה שהמסע של אריס עם סיוויק שלו הגיע לסוף. הוא עשה את מה שרצה לעשות ועכשיו הוא מחפש משהו חדש. "אני רוצה להשתדרג, כנראה שאחפש אימפרזה STI משנתונים 06-07" הוא אומר. אין מה להגיד, מצפה לו שדרוג משמעותי מהסיוויק, אבל אין לנו ספק שאריס יידע להעניק גם ל-STI את המגע האישי שלו.

מפרט טכני ורשימת התוספות:


ENGINE
Custom CAI relocated behind the foglight
K & N air filter
Buddyclub Pro Spec catback exhaust


SUSPENSION/HANDLING
Airforce Air suspension
Tanabe Front Under Arm Bar
Cusco 3 Point Front V Strut
Cusco 2 Point Rear Strut
BBS RS- F: 17×9.5 +16 R: 17×10 -3
H&R Rear Camber Arms
Camber adjustable top hats
4x front camber bolts


EXTERIOR
Mugen front lip
Mugen Side Skirts
Mugen Rear Lip
F + R Honda badges matte black
6000k HIDs
6000k HID Foglights
Rear Benen Tow Hooks (Limited Edition Neochro Colour)
Ducktail spoiler
All guards rolled and pulled


INTERIOR
Sony Xplod XAV-W1 double-din touch screen headunit with bluetooth (GPS and rear camera capable)
Skunk II Racing Gear Knob
Rockford Fosgate P3 12” Sub
JL Audio G1700 AMP
Focal 6.5 speakers
מקור: The Lowdown

2 תגובות:

  1. מעניין אותי מי עומד מאחורי כל ההשקעה באתר הזה
    אולי 5% מה"משפרים" בארץ מזדהים עם הסטייל החו"לי הזה
    אני אישית מאוד מזדהה ומאוד אוהב את הסגנון אבל השאלה מתי זה יחלחל באמת לארצנו הקטנה
    בכל מקרה תמשיכו עם ההשקעה והעבודה הטובה מי ייתן וhellaflush וillest יהפכו לסטנדרט פה בישראל

    השבמחק
  2. ד"א אני עוקב קבוע אחרי הפרסומים שלכם והפייבוריט שלי זה STI 03-05 ו CIVIC 92-00


    אגב אני בעלים של civic coupe b16 96 בהתליך בנייה ומקווה להגיע לסטנדרטים ואולי גם לתת ייצוג ישראלי אצלכם באתר

    השבמחק