יום שישי, 3 ביולי 2015

1993 BMW E36 Coupe – We struck gold baby


אנחנו ילדי שנות ה-90. וכל מה שהעשור הזה נתן לנו היה פשוט מושלם. לדוגמה, כמה מגניבים הייתם כשבתחילת/אמצע שנות ה-90 השתוללתם בהופעות של פרודיג'י, East17 ורקדתם לצלילי הקלטת החדשה של Ace Of Base? הייתם הכי תותחים שיש. אז אם המוזיקה הייתה טובה, המכוניות בטח היו מדהימות אז, נכון?


לצערנו, היינו עדים לבנייתה של פיאט מולטיפלה ב-1998, מה שהוסיף קצת טעם מר לכל העשור. מצד שני, למזלנו, שנות ה-90 נתנו לנו את ה-E36 האייקונית. מכונית כל-כך אלגנטית ונקיה, עם כל-כך הרבה אפשרויות עיצוביות, מבחר מנועים ושדרוגי כוח, שכל חובב הרכב היה רוצה אחת כזאת.




ואנחנו כאן כדי לדבר על מכוניות רציניות, עם בודי-קיטים בולטים, גלגלים גדולים, סטאנס נמוך, עם מנועים רציניים שנבנו ע"י הבעלים רציניים לא פחות. ובכן, ה-BMW שאנחנו מציגים כאן היום אינה שגרתית, כמובן.


אז מה הדבר הראשון שבולט לעין כשמסתכלים עליה? הגלגלים, ללא ספק! סט של BBS RS2 ענקיים בקוטר 18" צבועים בזהב, ברוחב 8" קדימה ו-10" אחורה. הסטאנס הנוכחי הושג בעזרת זרועות קאמבר אחוריות וסט קוילאוברים של TA-TECHNIX. בעתיד הקרוב המתלים ישודרגו ויוחלפו במשהו יותר רציני ומקצועי.


אפילו הלבן של האוטו לא הגיע מקורי מהמפעל הבווארי, אלא נבחר מקטלוג של פורשה ונקרא Grand Prix Weiss. למרות שלחלק מהאנשים זה יראה "עוד לבן" אבל התמונה הכללית שמתקבלת בשילוב עם הגלגלים הזהובים גורמת לרכב הזה מיד לבלוט בין כל השאר.


בנוסף, הרכב מצויד בקיט מלא של M, ליפ קדמי בהזמנה אישית וספוילר LTW, גם הוא בהתאמה אישית. 



בתוך הרכב אנחנו מוצאים אותו סגנון עיצובי בטוב טעם, כאשר חלק מהאינטריור נשאר מקורי לחלוטין וחלק הוחלף למוצרי אפטרמרקט. בין התוספות העיקריות אפשר למצוא מושבים חשמליים עם חימום תוצרת Recaro ודשבורד שהוחלף לגרסה מעודכנת יותר, אשר זכה לציפוי חלקי של אלקנטרה.


מתחת למכסה המנוע אנחנו מוצאים נגיעות אסטטיות עם אותו טוב טעם שאנחנו התרגלנו לראות בבימר הזאת. יחידת הכוח היא M52B28 אשר נבנה מחדש במלואו. סעפת יניקה הוחלפה לזאת של M50 והותקנה צנרת פליטה בלי הפרעות בדרך כדי לאפשר למנוע חדש להוציא את כל מה שהוא מסוגל לתת. 



ורק לחשוב שכל זה התחיל בתור רכב שהיה אמור להחליף את ה-E30 הקודמת של הבעלים, אשר ישמש אותו בתור דיילי. ועכשיו הוא צריך דיילי אחרת :) הוא חיפש רכב פרויקט והפרויקט הזה מצא אותו, אנחנו חושבים שהם התחברו טוב ביחד.

מקור: Low-Society

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה