יום שישי, 18 בנובמבר 2011

פולקסוואגן ג'טה MK6 - בניה ב-60 יום


שאלה: כמה זמן צריך בשביל לבנות מכונית יפה וייחודית? במציאות של ישראל התהליך יכול לקחת חודשים רבים ואף יותר. אנחנו מקווים שנגישות לחלקים שונים ואיכותיים תהיה קלה ופשוטה יותר בעתיד ואז תהליך הבניה יכול להתקצר משמעותית וייקח נניח חודשיים. זה בדיוק הזמן שלקח לבחור בשם ג'ייסון, אשר בנה את הרכב שלו כמיטב המסורת בימינו. 





תציג את עצמך בבקשה.
אהלן! שמי ג'ייסון ג'ונסון ואני מתגורר בעיירה בשם South Jordan שבמדינת יוטה. יכול להיות שאתם כבר מכירים אותי מפורום VWVortex תחת הכינוי 01.


לפני כמה זמן רכשת את המכונית?
הג'טה בבעלותי כבר חודשיים. חיכיתי הרבה לרגע שדור 6 של הג'טה יגיע לשוק, כדי להחליט סופית אם זה מה שאני רוצה.


יש משהו מיוחד בהיסטוריה של המכונית שלך?
לא, שום דבר מיוחד, כי הרכב ממש חדש. אבל אני מכור לג'טה בצבע לבן כבר המון זמן.




למה בחרת דווקא במכונית הזאת?
בתור בעלים לשעבר של ג'טה דור 4 חיכית שדור 6 ייצא לשוק כי לא ממש הצלחתי להתחבר לדור 5.


בחנת אופציות אחרות לקניה?
לא.


מה התוכניות שלך בנוגע לרכב שלך?
מהיום הראשון רציתי להתקין אייר-רייד. אחרי שראיתי את הג'טה שלי לראשונה ידעתי שבקרוב היא תהיה הרבה יותר נמוכה וסט ג'אנטים טובים ישלימו את התמונה.




מהו סגנון האהוב עליך בתחום השיפורים?
Stance.


מי עזר לך בתהליך הבניה?
אף אחד. את כל העבודה אני עשיתי בעצמי. אני לא נותן לאף אחד להתעסק עם האוטו שלי.


מה הופך את הרכב שלך למיוחד?
הג'טה MK6 שלי היא בין הראשונות בארה"ב עם מתלים פנאומטיים.




מה התכונה או פרט שאתה הכי אוהב ברכב שלך?
המראה שלה אחרי שמוציאים את האוויר מכריות :)


מי או מה נתן לך את ההשראה בבחירת סגנון העיצוב?
הרכב הקודם שלי, ג'טה דור 4. את הרכב הזה אני לא אשכח לעולם.


מה אתה לא אוהב ברכב שלך?
את התיבה האוטומטית. אני גם לא אוהב כשאנשים בפורום עוקצים אותי בקשר לבלמי תוף, למרות שהם בולמים די טוב, באמת!




מה היה השלב הקשה ביותר בבניה?
לפניי אף אחד עוד לא התקין אייר-רייד על ג'טה 2.0 ל' דור 6. וגם לא היו סטים "מדף" לרכב הזה כי הוא עדיין חדש מדי. הייתי צריך לקמבן.


אז איך פתרת את הבעיה?
השתמשתי בשני סטים, אחד לדור 4 והשני לדור 5. עם קצת התאמות הכל התיישב טוב.


מה היית משנה ברכב שלך?
בינתיים כלום, הפרוייקט עוד לא גמור.




בסולם מ-0 עד 10, עד כמה אתה מרוצה מהרכב?
9.


מה עוד היית מוסיף לרכב אם הכסף לא היה משחק תפקיד?
הייתי מתקין כמה חלקים של GTI/GLI ואולי הייתי מחליף ג'אנטים. 


מה אומרים החברים על הרכב שלך?
בגדול הם מאוד אוהבים את התוצאה.




מי עוד נוהג ברכב חוץ ממך?
רק אני ואשתי.


אם לרכב שלך היה מוטו, מה הוא היה?
נמוך ואיטי (Slow&Low).






אז כמו שראיתם, הג'טה בבעלותו של ג'ייסון רק חודשיים וחוץ ממתלים פנאומטיים של AirLift וחישוקי Miro STP-3 אין בה כלום. ומה התוצאה? הרכב נראה מאוד מרשים!




נלקח מאתר VWVortex

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה